Conrad Consulting nv
- Veldstraat 147, 3511 Hasselt, België
Conrad Consulting werd opgericht in 1990. Sindsdien is het management niet veranderd.
Een stabiliteit die je niet vaak terugvindt in de volatiele sector van de evenementenbureaus.
Ook ons team is honkvast. Conrad Consulting telt 10 medewerkers. We hebben een trouwe crew. De meesten van onze collega's werken hier al vijf jaar of meer. Hierdoor is ons team uitstekend ingespeeld: op elkaar én op onze leveranciers.
Sinds 1996 is Conrad Consulting lid van ACC (vroegere ACEA), de Belgische vakvereniging van evenementenbureaus. Een bevestiging van onze kwaliteit en betrouwbaarheid als bureau: leden moeten minimaal drie jaar bestaan, 5 personen fulltime in dienst hebben en jaarlijks 1 miljoen euro omzet draaien.
Special Events Engineering
Conrad Consulting doet meer dan organiseren: we engineeren uw evenement. Van conceptuitwerking, over het totale beheer, de uitvoering en de orkestratie tot en met de communicatie. We nemen u hierbij alle zorgen uit handen: van A tot Z. Dat u zich geen zorgen moet maken, betekent niet dat u in het ongewisse blijft, integendeel. Dankzij onze tussentijdse briefings weet u op elk moment hoever u staat en kunnen wij tijdig mogelijke bijsturingen doorvoeren.
Wij maken het u bovendien graag gemakkelijk. Voor elk evenement is er één eindverantwoordelijke: de projectmanager. Hij of zij coördineert alle partners en is uw 'single point of contact'. Zo weet u altijd tot wie u zich moet richten. Iedere projectmanager heeft een back-up: een teamlid dat uw event achter de schermen opvolgt van A tot Z. Is uw contactpersoon door onvoorziene omstandigheden plots niet beschikbaar? Dan hebt u meteen een evenwaardige stand-in.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Conrad Consulting heeft oog voor haar 'corporate responsibility'. Duurzaamheid is bij ons meer dan een modewoord. Wij integreren het systematisch in onze evenementen en dagelijkse activiteiten.
Duurzame evenementen
Wij houden op onze evenementen de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk. Hierbij zoeken we altijd de optimale balans tussen kwaliteit, ecologie en prijs.
Duurzame partners
Cateraars die alleen werken met lokale seizoensproducten, leveranciers die hun verpakking minimaliseren, locaties die goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer ... vele kleintjes maken soms een groot verschil.
Duurzaam handelen
Conrad Consulting handelt zelf ook duurzaam. Zo komt meer dan 50% van onze energie uit zonnepanelen, sorteren we systematisch ons afval, gebruiken we FSC-papier en stimuleren we onze medewerkers om zich zoveel mogelijk met de fiets te verplaatsen.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is oog hebben voor de minder fortuinlijken. Conrad Consulting werkt regelmatig met beschermde werkplaatsen en geeft zo de sociale economie een duwtje in de rug. We kiezen zo veel mogelijk voor Fairtradeproducten zoals koffie, knabbels en wijnen van Oxfam.
Website van dit bedrijf nodig?
Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.
- Een account is helemaal gratis
- Je krijgt toegang tot exclusieve content
- Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox
Is dit jouw bedrijf?
Is dit jouw bedrijf? Upgrade je bedrijfspagina en de link naar je website verschijnt bij al onze bezoekers.
- Bedrijfspagina vanaf € 25 / maand
- TOP ranking in onze zoekmachine
- Toegang tot reviews, vacatures plaatsen, ...
Reviews over Conrad Consulting nv
Er zijn (nog) geen reviews over Conrad Consulting nv. Ben jij de eerste die er één deelt?
Schrijf als eerste een reviewOntdek andere eventbedrijven en eventlocaties
Activiteiten Conrad Consulting nv
- Activiteitsregio's:
- Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Limburg | Utrecht | Zeeland | Zuid-Holland | Belgium | France | Luxembourg | Netherlands | United Kingdom | Yvelines | Yonne | Vosges | Paris | Vienne | Vendée | Vaucluse | Var | Val d'Oise | Val-de-Marne | Tarn-et-Garonne | Tarn | Somme | Seine-Saint-Denis | Seine-Maritime | Seine-et-Marne | Savoy | Sarthe | Saône-et-Loire | Pyrénées-Orientales | Pyrénées-Atlantiques | Puy-de-Dôme | Rhône | Pas-de-Calais | Orne | Oise | North | Nièvre | Moselle | Morbihan | Meuse | Meurthe et Moselle | Mayenne | Marne | Manche | Maine-et-Loire | Lozère | Lot-et-Garonne | Lot | Loir-et-Cher | Loiret | Loire-Atlantique | Loire | Landes | Jura | Isère | Indre-et-Loire | Indre | Ille-et-Vilaine | Hérault | Hauts-de-Seine | Haut-Rhin | Haute-Vienne | Hautes-Pyrénées | Haute-Savoie | Haute-Saône | Hautes-Alpes | Haute-Marne | Haute-Loire | Upper Garonne | Upper Corsica | Gironde | Gers | Gard | Finistère | Eure-et-Loir | Eure | Essonne | Drôme | Doubs | Dordogne | Deux-Sèvres | Creuse | Côtes-d'Armor | Cote d'Or | South Corsica | Corrèze | Cher | Charente-Maritime | Charente | Cantal | Calvados | Bouches-du-Rhône | Territoire de Belfort | Bas-Rhin | Aveyron | Aude | Aube | Ariège | Ardennes | Ardèche | Alpes-Maritimes | Alpes-de-Haute-Provence | Allier | Aisne | Ain | Wiltz | Vianden | Remich | Redange | Mersch | Luxembourg | Grevenmacher | Esch-sur-Alzette | Echternach | Diekirch | Clervaux | Capellen | Wales | Scotland | Northern Ireland | England
- Activiteiten:
- Teambuilding en bedrijfsuitjes | Audiovisuele concepten | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Standenbouw | Organisatie congressen en seminaries | Privéfeesten organisatie | Concertorganisatie | Verkeer en crowdmanagement | Weddingplanner
- Trefwoorden:
- organisatie bedrijfsevenementen | organisatie bedrijfsfeesten | congres organiseren | organisatiebureau | organisatie seminaries | bedrijfsfeesten organisatie | personeelsfeest | audiovisueel | productlancering | feest organisatie | bedrijfsuitje | evenement organiseren | congresorganisatie | bedrijfsevenement organisatie | concerten organiseren | organisatie evenementen | organisatie feesten | feesten organiseren | feesten organisatie | concertorganisatie | bedrijfsevenementen organiseren | teambuilding | bedrijfsevenementen organisatie | bedrijfsfeest organiseren | congressen | themafeesten | organisatie congressen | organisatie bedrijfsfeest | evenementen | artiesten | feest organiseren | trouwfeest | bedrijfsevenement | teambuilding activiteiten | congresbureau | bedrijfsfeesten organiseren | productpresentaties | organisatie evenement | productlanceringen | organisatie feest | huwelijksfeest | evenementenbureau | evenementen organisatie | concert organiseren | organisatie bedrijfsevenement | seminaries | communiefeest | evenement organisatie | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsfeest | bedrijfsuitjes | teambuilding activiteit | bedrijfsevenementen | evenementen organiseren | eventbureau | congres organisatie | bedrijfsfeest organisatie | bedrijfsfeesten | congressen organiseren | tuinfeest | feesten | feestarchitecten | organisatie congres | beursstanden | opendeurdagen | podia | belichting | huwelijk | jubilea | shows | animaties | avonturentochten | jobevents | organisatie concerten | adventure sports | dealermeetings | muziek | seminaries organiseren | video | overheidsopdrachten | seminarie organiseren | concert organisatie | recruteringsacties | congressen organisatie | concerten organisatie | seminaries organisatie | kustacties | seminarie organisatie | hasselt | audiovisuele concepten | organisatie concert