Columns
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: Interactie moet!
Hoe is het toch mogelijk: we zijn het er in grote meerderheid over eens, dat deelnemers tegenwoordig echt willen déélnemen. En toch wordt in de meeste gevallen nog steeds gekozen voor een traditionele aanpak.
Column: Voorkom dat je beursdeelname een ramp wordt
Beurzen zijn voor standmedewerkers veelal een ramp. Van hun baas moeten ze passanten met zoveel mogelijk zendingsdrang aanspreken.
10 stappenplan: Twitter effectief gebruiken voor jouw volgende evenement
Er is geen krachtiger Sociaal Netwerk voor evenementen, congressen en beurzen dan Twitter. 10 stappen om de inzet van Twitter zo effectief mogelijk te maken.
Column: Social Media zijn een bedreiging voor de eventbranche
Ik geloof niet dat mensen niet meer naar events zouden komen omdat ze zo lekker met elkaar kletsen op Facebook en Twitter. Sterker nog ...
Column: Idealisme of commercie: waar ligt de grens?
Sommigen durven zich écht uit te spreken in de evenementenbranche en daar heb ik bewondering voor.
Column: Wat zet je op Twitter en Facebook?
Stel je voor: Je hebt besloten om gebruik te maken van Social Mediavoor de promotie van je eerst volgende evenement. Netjes een account aangemaakt en nu is het tijd om je eerste 'update' te plaatsen. Maar wat ga je schrijven?!
Column: Behandel je publiek als een kleuterklas
Het grootste probleem tijdens evenementen is dat de zaal in het algemeen gevuld is met volwassenen. En die hebben afgeleerd zich te laten verrassen, zich te verwonderen, te groeien.
Column: 'Waarschuwing: Facebook maakt jouw sociale netwerk kleiner!'
Ik geloof dat mijn sociale netwerk, de mensen die ik ken, een van de belangrijkste hulpbronnen is bij het organiseren van evenementen.
Column: 'De dood van de discussie'
De kunst van het discussiëren is dood. Er wordt daardoor niets meer bereikt en tegenstellingen worden alleen maar groter. Evenementen hebben daardoor minder effect dan mogelijk.
Column: 'Eventprofessionals moeten in volwassen waarden leren denken'
Sinds BENG! Amsterdam ook over een vestiging in New York beschikt, ontkom ik in geen enkel gesprek aan de vraag, of er verschillen zijn tussen 'hier' en 'daar'.