JADA events breekt eigen records

JADA events breekt eigen records

Bij JADA events was het dit jaar alle hens aan dek want nog nooit werd het team zo uitgedaagd om de meer dan 40.000 gasten op de ongeveer 150 op maat gemaakte bedrijfsevenementen een unieke belevenis te bezorgen.


"2019 is trouwens nog niet voorbij, want nog elke dag krijgen we nieuwe aanvragen binnen, ter uitvoering voor dit jaar", vertelt Danny trots. "Het wordt een recordjaar, en dat hebben we uiteraard ook te danken aan ons team, wat nog nooit zo sterk is geweest als nu. We zijn heel goed op elkaar ingespeeld en geven elkaar ook de nodige vrijheid om zelfstandig projecten van A tot Z op te volgen."


"Uiteraard blijven we aan de zijlijn bijsturen als dit nodig is", gaat Jan verder "en heel vaak volgen we de evenementen zelf ook op om de voeling met onze gewaardeerde en wederkerende klanten niet te verliezen."


Opvallend dit jaar was ook de forse stijging in projecten in het buitenland met een 8-daags congres in Las Vegas als absolute uitschieter. Maar ook in België realiseerden we nog nooit zoveel events, met als topper een 2-daags event voor in totaal 7500 gasten.


"We gaan dit record volgend jaar zeker samen vieren in een iets rustigere periode, want momenteel is de drukte nog niet voorbij met een nog zeer gevuld najaar", vertelt Danny. "En we hebben ook zin in 2020, want ook dat ziet er voor ons weer veelbelovend uit met toffe en nieuwe projecten, voor bestaande maar ook nieuwe klanten. Laat de toekomst en de projecten maar komen, JADA events blaakt van de energie en is er helemaal klaar voor!"

 

jada-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties