Tele Ticket Service lanceert nieuw ticketingplatform

Tele Ticket Service lanceert nieuw ticketingplatform

Het ticketingbedrijf Tele Ticket Service uit Antwerpen lanceert volgend jaar een nieuw ticketingplatform.

 

Dat heeft het bedrijf bekend gemaakt naar aanleiding van zijn vijfentwintigste verjaardag. Het nieuwe platform moet naar eigen zeggen optimaal inhaken op de behoefte van de ticketaanbieder en de koper.

 

De nieuwe flexibele softwareoplossing moet volgens Stefan Esselens, managing partner van het ticketingbedrijf, een antwoord geven op de vraag van organisatoren om zelf het volledige ticketverkoopproces te kunnen beheren en monitoren. De koper krijgt via het nieuwe platform een meer rechtstreeks contact met de organisator, waardoor communicatielijnen veel korter worden. Een meer directe communicatie is volgens het bedrijf immers in het voordeel van de klant.

 

Bedenk een leuke naam en maak kans op tickets!

Het nieuwe ticketingplatform van Tele Ticket Service heeft voorlopig nog geen naam. "We hebben wel een werktitel, maar willen graag samen met onze organisatoren en klanten op zoek gaan naar een klinkende naam", vertelt Stefan Esselens. "We doen een oproep om ons te helpen bij het bedenken van een geschikte naam". De bedenker van de uiteindelijke naam zal worden beloond met tickets voor zijn of haar favoriete evenementen. Deelnemen kan via feedback@teleticketservice.com

 

Tele Ticket Service verkoopt jaarlijks meer dan twee miljoen tickets voor een brede waaier van activiteiten. Het bedrijf heeft twintig mensen in dienst.

Bron: express.be, Tele Ticket Service

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties