Alle vergaderzalen in Nieuw-Namen op een rij
De beste vergaderzalen in Nieuw-Namen vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 49+ unieke vergaderzalen in Nieuw-Namen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Factory hotel bv
Factory Hotel beschikt over een charmante polyvalente zaal van 90M² mét extra mezzanine van 20M² én buitenterras van 50M². Ideaal voor een groep tot 40 personen.
Van der Valk Hotel Beveren
Hotel Beveren staat voor kwaliteit! Bij Hotel Beveren, gelegen centraal in het Waasland kan u terecht voor ieder evenement klein of groot. Hotel Beveren beschikt over 13 moderne zalen die 20 tot 1000 gasten kunnen verwelkomen.
Monnikenhoeve
Een vergaderlocatie gelegen tussen de Antwerpse haven en de Kalmthoutse heide ligt de Monnikenhoeve. Ideale setting voor een grote of kleine meeting of event.
Luxe Boutique Hotel Logan Landing
Meeste unieke locatie in Zeeland.
QC Events
Kies voor QC Events als u eens weg wil. Weg van de standaard hotel- of feestzalen, correct en verzorgd, maar vaak dertien-in-een-dozijn. QC Stables is een eventlocatie die warmte en gezelligheid uitstraalt en de gasten zal charmeren.
De oude brouwerij
De Oude Brouwerij is een feest- en evenementenlocatie in een authentiek kader. Een ode aan de verdwenen Vlaamse dorpscafés. Het borrelt en bruist er zoals de pintjes van weleer.
Novotel Antwerpen
Novotel Antwerpen ligt in het havengebied. Gratis parkeren en wifi. Gemakkelijk bereikbaar en dus de ideale locatie voor een vergadering.
KAS - Kunst aan de Stroom
KAS is een multifunctionele evenementenzaal die uitermate geschikt is om bedrijfsevents te organiseren zoals: personeelsfeesten, vergaderingen, seminaries, productvoorstellingen, beurzen, etc.
Royal Yacht Club van België
De Royal Yacht Club van België is een watersportvereniging. Het design clubhuis staat op Linkeroever en kijkt uit over de Schelde en de skyline van Antwerpen. Het complex met eigen parking bevat bar, restaurant en vergader- en feestzalen.
Plein Publiek Antwerpen
Plein Publiek is een duurzame plek om te eten, dansen en genieten!
Waagnatie Expo & Events
Waagnatie Expo & Events is een karaktervolle oude opslagloods die oneindig veel mogelijkheden biedt: een ideaal blanco canvas voor uw event!
Le Petit Deli
Le Petit Deli is door de week een Belgsich Franse bistro. Zaterdag, zondag en feestdagen is er een mogelijkheid om de bistro volledig privé af te huren.
Barchel bv
Barchel is een ontbijt/lunchzaak met 2 locaties in Antwerpen. Beide locaties zijn voorzien van een aparte meetingruimte.
Cargo Club Antwerp
Cargo Club Antwerp is een evenementenlocatie die voor verschillende soorten events van toepassing kan zijn. Doordat het Industriële van vroeger behouden is zorgt dit voor een unieke ervaring. Alsook parking en bereikbaarheid zijn ideaal.
Dema hotels
One Eighty MAS
Onze meeting- en eventroom bevinden zich aan de noordkant van de 9de verdieping van het MAS te Antwerpen.
Humgy Cowork
Op 't Zuid in Antwerpen is Humgy Coworking. Een gezellige coworking met veel verschillende werkplekken en vergaderzalen.
The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.
12
"12" is gevestigd in een prachtig Art Nouveau-gebouw en is de perfecte locatie voor elke gelegenheid. Het is een omgeving die flexibiliteit combineert met tijdloze schoonheid.
Indoor Golfclub
We brengen golf letterlijk tot bij de mensen met ons event concept: een zeecontainer omgebouwd tot digitale driving range met bar en dj booth.
Jacques
Jacob of eigenlijk Jacques Jordaens was een kunstschilder uit de Antwerpse School. Het Jordaenshuis is het ouderlijke huis van Jacques Jordaens. Het sympathieke binnenplein en het historische pand vormen samen een nieuwe eventlocatie in Antwerpen.
Petit Jaques
Jacques is de nieuwe, trendy eventlocatie “In the heART of Antwerp”. Het historische pand is het ouderlijke huis van kunstschilder Jacob, of zoals het in het doopregister staat, Jacques Jordaens.
HUM Tielrode
We verhuren onze polyvalente ruimte (40 m²) tot max. 30 personen (zittend) of max. 50 personen (staand). Bij gebruik van de zaal kan u gebruik maken van onze grote, rustgevende tuin, midden in een groene omgeving.
BelRoy's MAS
Op het Antwerpse Eilandje, tegenover het MAS, staat het historische pakhuis 'Rubens Noord'. Het is in de schitterende, gewelfde kelder van dit pakhuis dat cocktailbar BelRoy’s u en uw gasten ontvangt voor cocktails en meer.
Platform by Bernaerts
De veilingzaal heeft een unieke uitstraling en is voorzien van een auditorium voor 300 personen (met 150 plaatsen op de tribune). Daarnaast zijn er 5 multifunctionele ruimtes beschikbaar.
Hilton Antwerp Old Town
Hilton hotel Antwerpen is gelegen in het hartje van de stad Antwerpen. Het hotel beschikt over diverse zalen en mogelijkheden voor feesten, evenementen, seminaries, vergaderingen,...
Friday Cowork
Op zoek naar een vergaderzaal of praktijkruimte nabij het Eilandje en het historisch centrum van Antwerpen? Bij Friday Cowork Ankerrui kan je vergaderen tot 20 personen.
AMUZ (Festival van Vlaanderen Antwerpen) vzw
De Antwerpse Kammenstraat is niet alleen the place to be voor trendy shopping en leuke winkeltjes met vintage spullen, je vindt er ook een unieke concertzaal ondergebracht in de voormalige St.-Augustinuskerk, een prachtig staaltje barok uit de 17de eeuw.
Kinepolis Antwerpen
Organiseer een blockbuster event dat je gasten nooit zullen vergeten. Neem contact op met Kinepolis Antwerpen en laat je ondersteunen bij het creëren van een onvergetelijke ervaring voor jou en je gasten.
Sinners Dollhouse
Antwerp Dollhouse staat voor zalenverhuur voor ieders budget vanaf 20€ per uur. Een plaats gebouwd door en voor dansende zielen en creatieve geesten.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 12 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Nieuw-Namen'.
Kinepolis Antwerpen
Uitstekende samenwerking!
We hebben ons bedrijfsevenement gehouden in Kinepolis Antwerpen, en de samenwerking met hun accountmanager, Nicholas, was bijzonder aangenaam. Hij werkte altijd zeer professioneel en tegelijkertijd toegankelijk. Ook tijdens het evenement konden we steeds op Nicholas rekenen, wat ons veel zorg uit handen nam.
We waren uiterst tevreden over de locatie zelf en over de samenwerking. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Kinepolis Antwerpen
Geweldige begeleiding bij het opzetten van een bedrijfsevent
Als bedrijf denk je misschien niet meteen aan Kinepolis Antwerpen om een B2B-evenement te organiseren? En eigenlijk is hier alles aanwezig om er een geslaagd bedrijfsevent van te maken: een geweldige locatie, comfortabele zetels en (uiteraard) een groot projectiescherm. Maar wat me het meest verrast heeft is de begeleiding van A - Z van de B2B Account Manager, Nicholas De Potter, van bij het begin (het idee) tot de dag van het event zelf. Die ontzorging had ik nog nergens gezien.
Kinepolis Antwerpen
Professionele samenwerking
Ik ben zeer tevreden over de samenwerking. Onze contactpersoon Nicholas en zijn team hebben ons volledig ontzorgd. We organiseerden een evenement voor meer dan 200 kmo's. Tijdens de organisatie hadden we regelmatig contact met Nicholas, die actief meedacht over de mogelijkheden wat betreft zalen, techniek, aankleding, catering, enzovoort. Ook tijdens het evenement was hij voldoende aanwezig om onvoorziene situaties professioneel op te vangen, waardoor het evenement vlekkeloos verliep.
Kortom, een aangename samenwerking die zeker voor herhaling vatbaar is.
Kinepolis Antwerpen
Job Days Kinepolis Antwerpen
Onze 2 Job Days zijn zeer goed verlopen dankzij de goede service van de medewerkers. Top communicatie en flexibiliteit!
We waren zo tevreden dat wij voor onze aankomende events al een aantal andere locaties van Kinepolis hebben geboekt!
Top vergaderzalen in Nieuw-Namen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Nieuw-Namen? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Nieuw-Namen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Nieuw-Namen
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nieuw-Namen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Nieuw-Namen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Nieuw-Namen, Evenementenlocaties in Nieuw-Namen, Feestzalen in Nieuw-Namen, Trouwlocaties in Nieuw-Namen
Jouw vergaderzaal in Nieuw-Namen toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Nieuw-Namen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: