Alle vergaderzalen in Kuurne op een rij
De beste vergaderzalen in Kuurne vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 33+ unieke vergaderzalen in Kuurne. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Lystoire bvba
In lystoire kunt u terecht voor al uw evenementen. Deze karaktervolle villa is gelegen in de Leiestreek en beschikt over 2 zalen elk voor maximum 120 personen en privacy gegarandeerd.
Hangar Meeting Center
Bent u op zoek naar een toplocatie? Dan bent u bij Hangar Meeting Center aan het juiste adres! Bij ons kan u in een industrieel kader uw buitengewoon evenement organiseren.
Ibis Hotel Kortrijk Centrum
Hotel Ibis Kortrijk Centrum beschikt over 80 kamers. Een compleet modern uitgeruste vergaderzaal is aanwezig, een opleiding of een gezllige locatie voor een vergadering, niets is ons te veel.
Safari Studios event space
Safari Studios bestaat uit een muziekstudio en evenementen zaal geschikt voor seminaries, recepties, lezingen voor groepen tot 170 man.
Wulvendael
Ontdek Wulvendael, dé vergaderlocatie in Kortrijk, een unieke setting voor productieve vergaderingen en evenementen.
Kortrijk Xpo Meeting Center
U organiseert binnenkort een congres, een productlancering of modeshow? Kortrijk Xpo Meeting Center biedt u het perfecte infrastructurele kader.
Kinepolis Kortrijk
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Kortrijk, ideaal gelegen (ook ten opzichte van Frankrijk) en makkelijk bereikbaar? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Kortrijk ontdekken.
Yzabar
yzabar verwelkomt jullie voor al uw feesten, traditioneel, walking diner, buffetten, streetfood.
Grubau bv - Meeting Spaces
Welkom bij Grubau BV, de ideale locatie voor uw volgende management off-site event.
Vijverhof
Bij Vijverhof viert u uw speciale dag in een sfeervol kader, waar knus en stijlvol perfect samengaan. Vijverhof opende zijn deuren in 1985 en is al meer dan 38 jaar een begrip in de regio. Die mooie traditie zet het enthousiaste team van Vijverhof heel gr
Kasteel Blauwhuis
Naast allerhande evenementen kunt u ook terecht bij Het Blauwhuis voor vergaderingen, seminaries, workshops, teambuildings, lezingen, enzoverder.
Kasteel Brouwerij Vanhonsebrouck
'Het Bierkasteel' is een multifunctionele event-, ontspannings- en belevingsruimte waar u letterlijk en figuurlijk kan proeven van het brouwersambacht, overgoten met een hightech sausje. Genieten, degusteren, feesten, ontdekken, vergaderen…
Ondernemerscentrum HofvanCommerce Izegem
Onze vergaderzalen en conferentieruimte bevinden zich op de authentiek gerestaureerde zolderverdieping van het ondernemerscentrum Hof Van Commerce te Izegem.
Gistelhove
Domein Gistelhove, voor al uw familie en privé feesten, ook seminarie en rouwmaaltijden.
PartyCompleet
Feestzaal voorzien van designmeubilair, in sfeervol decor met uniek uitzicht op de hippodroom Waregem.
Kaori Experience Center
Ontdek onze stijlvolle vergaderruimte opgetrokken in Japanse architectuur, gelegen in een rustige omgeving middenin het groen. De vergaderruimte bevindt zich in een gebouw apart zodat u in alle rust en privacy kunt vergaderen.
La Rivée
Plan je een huwelijk, babyborrel of verjaardagsfeest? Of zoek je een eventlocatie voor jouw productvoorstelling of personeelsfeest? Ook bij bijzondere gelegenheden – klein of groot – zorgt La Rivée graag voor culinair spektakel.
Skyline Park
Blaas je gasten omver met een event op een ongeziene locatie. De locatie is één van de meest bepalende factoren wanneer u van uw evenement een ware belevenis wil maken.
id punt
Zoek je een vergaderruimte of coworking place? Het id huis is een thuis voor dialoog, ontmoeting en ontwikkeling. Hier ontdekken en ontwikkelen we samen met studenten, medewerkers en ondernemers talenten om persoonlijk of als organisatie te groeien.
Hotel Mercure Roeselare
Een gloednieuw business hotel in het centrum van West-Vlaanderen. 4 zalen, auditorium, business lounge, boardroom, restaurant, bar. Alle faciliteiten voor een geslaagd business event onder één dak.
Ballroom
Ballroom, het catchy eventbureau voor al uw events! Zoekt u enkel een locatie of wenst u de totale organisatie van uw event van A tot Z? Een particulier feest of een bedrijfsevent? Wij helpen u graag verder.
Walskerke
Onze diverse zalen zijn de ideale plek voor allerlei gelegenheden, van bedrijfsvergaderingen en productvoorstellingen tot verjaardagsfeesten en bruiloften.
Devotion Education & Training Center
Devotion zaalverhuur voor feesten, workshops, verjaardagen, vrijgezellen, vergaderingen en andere evenementen.
The Art Factory
The Art Factory is een ‘creative playground’ voor iedereen die wil creëren, werken, leren, ontmoeten en connecteren. Alles onder één dak.
Domein Park Rodenbach
Welkom in Domein Park Rodenbach , een domein met 2 feestzalen volledig in het groen!
Poesta Eventlocatie
Poesta is een prachtige event-locatie met de Poelberg als achtertuin. De gerenoveerde hoeve is voorzien van alle hedendaags comfort, zonder in te boeten op authentieke charme.
Walbrugge
Welkom in onze prachtig gerenoveerde vierkantshoeve uit 1740, gelegen aan de voet van Tiegemberg in een heel stille omgeving.
Sint-Anna kapel
Unieke eventlocatie ‘Sint-Anna kapel’ tussen Gent, Brugge en Kortrijk. De Sint-Anna kapel in Dentergem is een architecturaal pareltje dat zich in de adembenemende plattelandsomgeving van Dentergem-Tielt bevindt.
Barcelo
Barcelo is gehuisvest in een oude juteweverij. Het fabriekspand is gelegen in een mooie rustige buurt in volle ontwikkeling. Het uniek decor zorgt voor een niet te vergelijken ervaring. Onze houten vloer is ideaal voor een gezellig dansfeest.
Alta ripa
Sedert meer dan 50 jaar verzorgt 'Alta Ripa' zowel de meest prestigieuze banketten, huwelijksfeesten als gezellige familiebijeenkomsten.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.85/10. Gebaseerd op 9 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Kuurne'.
Kinepolis Kortrijk
Filmgala De Hoge Kouter
Een bijzondere dank aan het personeel van Kinepolis en in het bijzonder aan Arno Deckmyn voor de professionele en correcte begeleiding zowel in de voorbereiding als tijdens en na het evenement. Chapeau.
Walbrugge
De perfecte locatie om tot rust te komen.
Prachtige luxe kamers.
Heerlijk ontbijt.
Schitterende tuin, voedselbos.
En de gastvrouw legt u in de watten.
Walbrugge
Top!!
Een echte totaalbeleving!!
Prachtige locatie, mooie architectuur ,omgeven door een fantastische tuin!!
De warme ontvangst van zowel de gastvrouw als de gastheer maakte het ganse gebeuren super spontaan!
Dankjewel voor de fantastische dag die wij mochten beleven!!
Walbrugge
Een buitengewone ervaring bij Domein Walbrugge te Tiegem!
In december '23 hadden we het genoegen om met ons team van 8 personen twee dagen door te brengen op dit prachtige domein. Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we ondergedompeld in een sfeer van warmte en gastvrijheid. De kamers waren niet alleen mooi afgewerkt, maar ook uiterst comfortabel, waardoor we volledig konden ontspannen na een dag vol activiteiten.
Het culinaire aspect van ons verblijf was ronduit voortreffelijk. Gastvrouw Kathy verraste ons telkens weer met heerlijke maaltijden, zorgvuldig bereid en gepresenteerd. Zowel het ontbijt, het middagmaal als de afternoon-tea waren ware smaakexplosies waarvan we volop genoten hebben.
Wat het Domein Walbrugge echt uniek maakt, is de prachtige groene omgeving die een rustgevend decor vormde voor onze vergaderingen. De verschillende vergaderruimtes waren niet alleen functioneel, maar ook inspirerend, dankzij de serene ambiance die het domein uitstraalt.
Een van de hoogtepunten van ons verblijf was de afsluit van onze eerste avond in de pianobar. Onder begeleiding van gastheer Bartel, die met zijn vingers over de toetsen danste, hebben we gelachen, gezongen en herinneringen gemaakt die nog lang zullen nazinderen.
Kortom, Domein Walbrugge heeft al onze verwachtingen overtroffen en heeft een blijvende indruk achtergelaten. We kunnen niet wachten om terug te keren voor een volgende onvergetelijke ervaring!
Top vergaderzalen in Kuurne
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Kuurne? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Kuurne dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Kuurne
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Kuurne. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Kuurne was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Kuurne, Evenementenlocaties in Kuurne, Feestzalen in Kuurne, Trouwlocaties in Kuurne
Jouw vergaderzaal in Kuurne toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Kuurne. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: