Alle vergaderzalen in Oostende op een rij
De beste vergaderzalen in Oostende vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 37+ unieke vergaderzalen in Oostende. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Mu.ZEE Oostende
Mu.ZEE, gevestigd in de ku(n)ststad Oostende, is gevestigd in een voormalig warenhuis, een iconisch gebouw van architect Gaston Eysselinck.
De Grote Post
De Grote Post opende in 2012 als cultuurcentrum de deuren in het gerestaureerde postgebouw van Gaston Eysselinck. Je kunt bij ons terecht voor het huren van verschillende ruimtes voor congressen, bedrijfsfeesten en workshops.
Hotel Royal Astrid
Uw seminarie of vergadering in Hotel Royal Astrid*** een unieke locatie voor elk evenement in Oostende met tal van mogelijkheden op wandelafstand van strand en zee!
Mercure Oostende
Mercure Oostende: jouw plek voor zakelijk succes en luxe overnachtingen aan de Belgische Kust. Ontdek de perfecte mix van comfort en efficiëntie.
C Hotels Andromeda
Hotel Andromeda is het hotel bij uitstek om uw seminarie, opleiding of voordracht te organiseren. Ruime, aangename vergaderzalen met zicht op zee of stadszicht, allen uitgerust met audio visuele benodigdheden en een uitstekende service maken van uw semina
Kursaal Oostende
Business en entertainment met zicht op zee.
Hotel Bero Oostende
Comfortabel vergaderen tijdens een intensieve brainstorming of een interessante opleiding, leidt ongetwijfeld tot productievere resultaten. Hotel Bero in Oostende is dan ook het perfecte adres voor vergaderingen of kleine en middelgrote seminaries aan de
Venetiaanse Gaanderijen
Ooit het toneel van flanerende vorsten en andere edellieden, vandaag een stijlvol ingerichte locatie met de excellente keuken. De Venetiaanse Gaanderijen biedt mogelijkheden voor het organiseren van walking dinners tot banketten.
Thermae Palace Hotel
Thermae Palace is met zijn authentieke feestzalen en zijn bijhorende comfortabele kamers dé ideale uitvalsbasis voor het houden van een bedrijfs- of familiefeest. Het gezellig interieur, de smaakvolle aankleding, ruime mogelijkheden, aanwezigheid van dans
Kinepolis Oostende
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'de koningin der badsteden' Oostende, ideaal gelegen en makkelijk te bereiken, ook met het openbaar vervoer? Verken dan hier alle pluspunten van Kinepolis Oostende.
Fort Napoleon
Het Fort Napoleon kan de ideale setting zijn voor uw evenement. De unieke locatie, de rijke geschiedenis en haar authenticiteit zorgen voor een extra beleving van uw evenement.
Charmehotel Kruishof LuXus
Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.
Vayamundo
Wist je dat Vayamundo Oostende niet alleen een vakantieclub is maar ook het grootste congres- en meetingcenter op de Belgisch Zeedijk?
Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum
Voor blauwe groei gerelateerde bedrijven of organisaties biedt GreenBridge moderne vergader- en seminariefaciliteiten aan in een uitgesproken tech-research kader met een capaciteit tot 200 personen.
ibis Styles Bredene
Ibis Styles Bredene, jouw zakelijke oase aan zee! Modern 3-sterrenhotel bij het strand, rustig en vol mogelijkheden. Strategisch nabij het centrum en de haven van Oostende, met uitgebreide vergadermogelijkheden in de buurt.
Meeting- en Eventcentrum Staf Versluys
Het Meeting- en Eventcentrum Staf Versluys ligt precies in het midden van de kust, in Bredene, op 100 meter van zee, fijnzandstranden en ongerepte duinen.
Duinhof
Hotel Duinhof is gelegen in De-Haan-aan-Zee. Het dorp is nog zo'n echt gezellig ouderwetse badplaats met mooie belle-époque villa's, leuke restaurantjes én de befaamde ruim 100 jaar oude Royal Golf Club Oostende.
Abdeshof
Van harte welkom op het Abdeshof, een actieve hoeve middenin de polders van Middelkerke. Gelegen op een boogscheut van de kust, is dit de ideale locatie voor een zakelijke meeting of een teambuilding op maat.
Hotel Astoria De Haan
Het Hotel Astoria De Haan is een riant gebouw in Belle Epoque stijl met zijn imposante hal en bar die uitgeeft op het zonnig terras en tuin.
ibis De Haan
Bij ibis De Haan koppel je het aangename aan het nuttige: vergaderen aan zee. De seminariefaciliteiten bieden alle comfort en verzekeren een zorgeloos verblijf. Het hotel beschikt over 1 vergaderzaal.
Center Parcs Meetings & Events de Haan aan Zee
Zakelijk, informeel, of beide: wij stellen voor u het ideale programma samen.
Pastorie Leke
De Pastoriesite wordt voor het publiek opengesteld als originele event venue (voor elk samenzijn met familie of vrienden) én professioneel kader (vergaderingen, bijeenkomsten, teamoverleg, coworking space met flexplekken en aparte vergaderruimtes).
Surfing Elephant
Surfing Elephant surfclub ligt in Wenduine (deelgemeente van De Haan). Het prachtige houten gebouw ligt op het strand en heeft een ruim terras waar je met de voeten in het zand kan genieten van een hapje en een drankje.
Restaurant Miloma
Miloma beschikt over een (vergader) zaal waar je op een rustige manier kan samenkomen.
EventHouse
EventHouse is een de gloednieuwe en residentiële Meeting Venue in het hart van West-Vlaanderen. Op korte afstand van Brugge, Oostende en Kortrijk vind je het uniek concept van EventHouse terug.
ibis Styles Nieuwpoort
Bij ibis Styles Nieuwpoort koppel je het aangename aan het nuttige: vergaderen aan zee. De seminariefaciliteiten bieden alle comfort en verzekeren een zorgeloos verblijf. Het hotel beschikt over 2 vergaderzalen.
Feestzaal D'Hofstee
Feestzaal D'Hofstee is landelijk gelegen tussen Brugge en de Kust. Prachtige Binnenplaats met Beeldfontein en Waterpartijen.
The CORNR Hotel
The CORNR Hotel is meer dan een hotel, het is the place to sea waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en samen een gouden tijd beleven.
'de 555'
Onze polyvalente ruimte kan gereserveerd worden voor ontmoeting, workshops, vormingen, lezingen, familiefeest, afscheid, vergadering, ...
WP Hotels & Events
Zoekt u een stijlvol kader voor een professionele meeting van uw bedrijf of wenst u een themacongres/teambuilding te organiseren aan zee, waar iedereen nog lang van nageniet? Ontdek WP Hotels & Events te Blankenberge, de perfecte locatie.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 34 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Oostende'.
Kursaal Oostende
NVKVV
Het Kursaal Oostende zet zich op de kaart door zeer specifiek te kiezen voor partners met een maatschappelijke meerwaarde. Ook in periodes waarin het minder goed gaat, zoals de coronapandemie, bleef het Kursaal trouw aan onze zijde staan en mee naar oplossingen zoeken om de congressen tot een goed einde te brengen.
Ellen De Wandeler algemeen coördinator NETWERK VERPLEEGKUNDE
Kursaal Oostende
Generation Wow
Voor ons is Kursaal Oostende een echte toppartner. Niet alleen omdat het de uniekste plek van ons land is als eventlocatie, maar zeker ook omdat het team zo warm en zo graag next level gaat van de hele organisatie tot communicatie.
Het geloof in onze samenwerking van dag 1 zorgde er ook voor dat we met Generation WOW het juiste professionele parcours rijden. Dank je wel Stad Oostende en jullie prachtige Kursaal Oostende! #loveoostende
Kursaal Oostende
Toplocatie!
Een toplocatie voor al jouw evenementen!
Pastorie Leke
Perfecte teamdag op een prachtige locatie
Onlangs organiseerden wij een teamdag op deze prachtige locatie waar oude en moderne elementen naadloos samenkomen. De historische architectuur en het moderne interieur creëerden een sfeervolle en uitnodigende omgeving.
De catering was uitstekend. We begonnen de dag met een heerlijk ontbijt en vroegen 's middags om een eenvoudige, lichte maaltijd. We kregen een voortreffelijke lunch, waaronder enkele heerlijke taco's.
Van begin tot eind werden we goed opgevolgd en vriendelijk ontvangen. Deze locatie is een absolute aanrader voor een succesvolle teamdag.
Top vergaderzalen in Oostende
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Oostende? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Oostende dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Oostende
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Oostende. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Oostende was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Oostende, Evenementenlocaties in Oostende, Feestzalen in Oostende, Trouwlocaties in Oostende
Jouw vergaderzaal in Oostende toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Oostende. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: