Alle trouwlocaties in Keerbergen op een rij
De beste trouwlocaties in Keerbergen vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 49+ unieke trouwlocaties in Keerbergen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

The Lake
Beleef uitzonderlijke gastvrijheid en verfijnde gerechten op een paradijselijke locatie aan het water!

The Hill
David Reheul toverde het toprestaurant Hof Van Craynbergh in Keerbergen om tot The Hill restaurant & conceptstore en wil vooral verjongen en de zaak toegankelijker maken voor iedereen.

Feestzalen Lindenhof / The Barn
Wij streven ernaar om van uw huwelijksfeest, communie- of familiefeest, receptie of bedrijfsseminarie een geslaagd evenement te maken. Onze 4 feestzalen bieden plaats van 20 tot 200 personen en geven direct toegang tot onze prachtige tuin.

Engelenburcht
Engelenburcht is een prachtig Ursulinenklooster in Tildonk, centraal gelegen tussen Leuven en Mechelen. Je kan bij ons terecht voor het huren van een mooie feest- of vergaderzaal.
No Photo Available
Kloosterhoeve
Kloosterhoeve biedt een heerlijke combinatie van dineren, evenementen organiseren en catering met een unieke sfeer, perfect voor elke gelegenheid.
No Photo Available
Slootjenshoeve
Feest voor 5 zintuigen. De bekoorlijke landelijke rust van Slootjenshoeve.

Meetingcentrum Eenheid
Meetingcentrum Eenheid is een veelzijdige eventlocatie in de groene long rond Leuven.
No Photo Available
Kasteel van Nieuwland - De Postiljon bvba

Feestzaal Den Ast
Feestzaal Den Ast is een unieke locatie voor grote en kleine feesten, seminaries en bedrijfsevenementen. Je kiest tussen drie zalen die elk sfeer en gezelligheid uitstralen.

't Hooghuys
't Hooghuys is de uitvalsbasis voor een unieke historische totaalbeleving. Ben je op zoek naar een originele invalshoek voor je personeelsfeest, teambuilding, sales meeting of productlancering?
No Photo Available
Den Travoo
Ontdek Cafè Den Travoo in Herent, een bruisend café met een gastvrije sfeer, heerlijk eten en de perfecte locatie voor sportevenementen en privéfeesten.
No Photo Available
Bar Vital
Ontdek Bar Vital, een unieke evenementenlocatie in Herent, perfect voor elke gelegenheid. Het biedt een uitnodigende ambiance en is geschikt voor alle soorten evenementen met uitzonderlijke service.

's Hertogenmolens
Vandaag huisvesten de Hertogenmolens naast een authentiek hotel ook een hedendaagse feest- en vergaderzaal voor zowel zakelijke als privé aangelegenheden.
No Photo Available
Parochiecentrum Winxel
Ontdek Parochiecentrum Winxel, een ideale en goed uitgeruste evenementenlocatie in Herent voor al uw speciale gelegenheden. Van bruiloften tot zakelijke evenementen, wij spelen naadloos in op uw behoeften.

Martin's Patershof

Feestzaal t' Lepeltje
De plaats voor al uw gelegenheden en volgens ieders budget meet een verzorgde, moderne tuin.

Kasteel Sint-Michiels
Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...

Studio Manhattan
De Hoorn in Leuven breidt zijn gamma van inspirerende feestlocaties uit en ontfermt zich nu ook over de iconische club en televisiestudio Studio Manhattan aan de hippe stadswijk, de Vaartkom in Leuven.
No Photo Available
Huis Van Dijck
Huis Van Dijck staat garant om van elke gelegenheid een unieke en onvergetelijke dag te maken. Niet alleen verzorgen wij alle feesten voor zowel particulier als bedrijf, we denken samen met u mee en nemen, indien gewenst, de totale organisatie over.

Klooster12
Een prachtige authentieke locatie voor feesten en fotoshoots! #barnwedding #fotoshoot #interior

reBoot Kombuis
Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen.
No Photo Available
De Krone vzw
Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

De Hoorn
Op zoek naar een unieke locatie voor je event? Wat dacht je van de oude Stella Artois brouwerij? Het industriële karakter van onze sfeervolle eventruimtes maakt van je huwelijk, seminarie, congres, diner of feest een onvergetelijke gebeurtenis!

Feestzaal Alcazar
Eerste zaal, met een toog, geschikt voor 50 personen. Grote zaal: geschikt voor maximum 200 personen.

Brasserie De Polder
Brasserie De Polder, schitterend gelegen aan de Nete in Duffel, biedt een onvergetelijke ervaring in een authentieke en stijlvolle setting.
No Photo Available
Kasteel Ter Ham
Zoekt u een unieke locatie voor een bedrijfs- of privé evenement? Deze vijftiende-eeuwse waterburcht met prachtige zalen tovert uw event ongetwijfeld om in een succesverhaal.

The Tree
Feestzaal The Tree in Lier biedt een warm modern interieur met veel hout en gezelligheid. Deze multifunctionele zaal beschikt over alle troeven voor een geslaagd feest.
No Photo Available
Bertembos
Ontdek Bertembos, de perfecte locatie voor bruiloften, verjaardagen en evenementen, waar u onvergetelijke ervaringen beleeft in een schilderachtige omgeving.
No Photo Available
Feestzaal De Steenblockhoeve
De Steenblockhoeve aan de Haesendonckstraat in Houtem (Vilvoorde) werd vermoedelijk in het begin van de 17de eeuw opgericht door de abdij van Ter Kameren.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.6/10. Gebaseerd op 44 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in Keerbergen'.

Raesborre Domain
Perfecte plek voor een zakelijk evenement
We organiseerden een zakelijk evenement in Raesborre. Het is een geweldige locatie: schoon, prachtig, elegant en zeer werkbaar voor "zakelijke" evenementen.
Ik wil Ira speciaal bedanken voor haar hulp. Ik ben ontzettend blij met haar
begeleiding, suggesties, reactievermogen en positieve houding. Ik raad deze plek zeker aan!

Raesborre Domain
Een juweel aan het meer!
Ik heb deze locatie bezocht voor een zakelijk evenement (seminar met een drankje na het werk) en het is verreweg de leukste plek waar ik ooit ben geweest voor werk! Ik ben van plan hier ook mijn bruiloft te organiseren. Het is enorm, maar ziet er erg privé en kalm uit! Locatie ziet er absoluut prachtig uit en ligt in de buurt van Leuven en Brussel. Hoewel ik denk dat het op zijn mooist is op zonnige dagen, hebben we dankzij de tent in de tuin een fantastische tijd gehad met mijn collega's, zelfs als het begon te regenen! De gastheren zijn ook erg behulpzaam en klantgericht: ze kwamen aan al onze behoeften tegemoet! Let op: de gastheren spreken Nederlands maar ook Engels, dus erg makkelijk om de details af te spreken. Kortom, deze plek ten zeerste aanbevelen!

Raesborre Domain
Raesborre-domein
Domein Raesborre is een prachtige locatie voor alle feesten en evenementen. We kennen deze prachtige plek sinds 2000, toen we daar ons eerste feest gaven voor onze 40 ste verjaardag. Het was voor de restauratie van het huis, maar toen was het al een grote hit. Sinds de renovatie is het huis in de loop der jaren mooier en beter ingepast geworden om veel mensen te ontvangen voor vertier en accommodatie. De nabijheid van de snelweg en de grote parking zijn een groot voordeel voor de bereikbaarheid en in het huis merk je het niet en op het terras en de tuinen ook niet als er mensen in de buurt zijn tijdens feesten en evenementen. Domein Raesborre is een echte aanrader voor evenementen in onze regio. We kijken uit naar toekomstige evenementen en feesten op deze prachtige plek.

Raesborre Domain
Raesborre; een droomhuis
Ik heb hier 2 jaar gewoond en verschillende tentoonstellingen gehouden. Het huis en het domein is een droom, perfect gelegen en georganiseerd. Iedereen voelt zich hier welkom. Zowel mijn dochter als ikzelf hebben warme en liefdevolle herinneringen aan de plaats.
Een aanrader!
Top trouwlocaties in Keerbergen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Keerbergen? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Keerbergen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Keerbergen
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Keerbergen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Keerbergen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Keerbergen, Evenementenlocaties in Keerbergen, Feestzalen in Keerbergen, Vergaderzalen in Keerbergen
Jouw trouwlocatie in Keerbergen toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Keerbergen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: