Oval
Lidewij Baneke betreedt The Oval Office
Oval|
8 december 2020

Vorige maand maakte The Oval Office haar nieuwe positionering bekend als Experience Driven Communication-agency, een creatief communicatiebureau dat experience in het hart zet van elke campagne. Om deze ambitieuze visie kracht bij te zetten is Lidewij Baneke vanaf 1 december het team van The Oval Office komen versterken. Ze zal als Experience Communication Director meteen ook toetreden tot het Management Team, om zo de communicatie-expertise stevig te verankeren in de kern van het bureau. 


Lidewij Baneke gaat het team van marketing communicatie en content specialisten leiden. Met meer dan 15 jaar ervaring bij gerenommeerde communicatiebureaus als TBWA\NEBOKO, FHV BBDO & Accenture Interactive, is zij voor opdrachtgevers een ervaren sparringpartner op het gebied van externe en interne communicatievraagstukken. 


Bart van Wanrooij, Managing Director: "De komst van Lidewij is voor ons, maar vooral voor onze opdrachtgevers en medewerkers geweldig nieuws! Niet alleen brengt zij veel kennis en ervaring met zich mee in een zeer breed scala aan sectoren, van retail, tech, food, energie tot non-profit. Zij is daarnaast ook een persoonlijkheid die perfect aansluit bij onze waarden en cultuur. Wie met ons heeft gewerkt begrijpt dan wat ik bedoel. Haar positieve en oplossingsgerichte instelling zorgt niet alleen voor een fijne, maar ook leuke werkrelatie, waarbij ze een vertrouwde sparringpartner zal zijn die altijd scherp kijkt naar de beste communicatieoplossingen voor zowel het merk als de mens.”


Lidewij Baneke, Experience Communication Director: “The Oval Office voelt als een logische stap, want hier komt alles samen voor mij qua kennis en ervaring; het ontwikkelen van effectieve merkcampagnes, de interactie en rol van communicatie in de customer journey en de rol van merkdenken voor digitale platforms. Meer dan ooit is duidelijk dat succesvolle communicatie tweerichtingsverkeer is. Als merk wil je een relatie bouwen met je consument en consumenten willen ook steeds meer een prominente rol vervullen in die relatie. Daarbij kom ik in een team terecht van enorm gedreven mensen die één doel voor ogen hebben: het ontwikkelen van vernieuwende manieren van communiceren en interactie voor onze klanten. En, last but not least: TOO heeft een prachtig portfolio van nationale en internationale klanten zoals Google, Randstad, Thuisbezorgd.nl en Nintendo.”


Samen met Client Service Director Ronald Bekius en het live & activatie team worden geïntegreerde campagnes ontworpen waarin de kracht van merkbeleving maximaal tot uiting zal komen.

Like Reageer