Alle feestzalen in Lede op een rij
De beste feestzalen in Lede vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 78+ unieke feestzalen in Lede. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Leeflank bv
Domein Leeflank is een wijndomein, brouwerij en eventlocatie in het landelijke Lede, Oost-Vlaanderen.
Salons 't Oud Gemeentehuis
4 rustieke feestzalen aan de oevers van de Schelde van 15 tot 220 personen. Recepties op terras en/of wintertuin. Culinaire wandeling vanaf 50 euro per persoon of gastronomische menu aan tafel.
The lounge boat
Op zoek naar een unieke evenementen locatie, dat kan nu te Aalst! The Lounge Boat te Aalst. U kan er gebruik maken van het beneden-dek, een ruimte waar je kleine feesten of hoogstaande evenementen een unieke inkleding kan geven en dit tot 350 personen.
De Filatuur
De Filatuur is een authentieke eventlocatie in de voormalige textielfabriek FFR, Filature et Filteries Réunies, in Aalst. De locatie wordt verhuurd voor bedrijfsevents, huwelijksfeesten, … tot 500 personen.
Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel Royal Astrid beschikt over een polyvalente ruimte die u kan gebruiken voor seminaries, recepties, huwelijksfeesten, ...
The Corridor
Ontdek The Corridor, een evenementenlocatie in Wetteren, perfect voor culturele evenementen, concerten en bijeenkomsten. Ervaar een rijke programmering in een levendige ruimte die een divers publiek tegemoetkomt.
Holy Art HHart Aalst
Holy Arts Events te Aalst is een unieke kerk omgebouwd naar de meest luxueuze evenementzaal uit de streek.
Lesco
Een uniek kader in een authentieke, charmante directeurswoning met prachtige tuin en vijver.
Carnavalskantine Halle 13
De Carnavalskantine is een Polyvalente ruimte waar je tal van events kunt organiseren.
Conversal Restaurant
Het Conversal Restaurant is het clubrestaurant van Okapi Aalst. De zaal is recent gerenoveerd en beschikt over alle moderne faciliteiten: een volledig ingerichte keuken, 2 bars, tv-schermen, lift en muziekinstallatie.
De Bonneterie
Zoek je een feestzaal in Aalst? De Bonneterie te Aalst is een unieke locatie waar totaalbeleving centraal staat. Zowel voor privé als bedrijfsevenementen.
De Keirk bv
De Keirk is een exclusieve locatie voor al uw events. Deze kerk kreeg een nieuw leven als event-ruimte en leent zich tot vele mogelijkheden, gaande van een bedrijfsfeest, productvoorstelling tot een comedy-avond of privé (huwelijks-)feest.
Zaal Torengalm Aaigem
Feestzaal Torengalm, een begrip in de regio, bestaat al meer dan 50 jaar en is dé locatie voor allerlei feestelijke gelegenheden. Van babyborrels tot fuiven.
Weidegeluk
Bij Weidegeluk kan u terecht voor allerhande events, van een communiefeest, tot een familiedag met uw bedrijf, product lancering of congres/vergadering.
Zaal De Brigge
Heilig Hart Brouwerij
De Heilig Hart Brouwerij is een artisanale microbrouwerij in de oude kerk van Kwatrecht. Deze unieke brouwerij als locatie van uw volgend event?
Feestzaal Bassin
Ben je op zoek naar een exclusieve setting voor jouw huwelijksfeest, bedrijfsfeest, communie, familiegelegenheid of evenement? Dan is Feestzaal Bassin precies wat je zoekt: een prachtige authentieke fabriekssite langs de Schelde.
De Zonnevallei
U bent op zoek naar een schitterende locatie voor uw trouwfeest, communiefeest, babyborrel, seminarie, voorstelling of bedrijfsevent?
Gasthof De Zevensterre
Bruisend cateringbedrijf in centrum Oost-Vlaanderen, met eigen stijlvolle feestzalen voor alle zakelijke events en privéfeesten. Stijlvol vergaderen, culinair genieten, gezellig napraten of uitbundig feesten? Met 31 jaar ervaring weten wij hoe het moet!
OneTree
In Heusden - Oost-Vlaanderen, op amper 10 km van Gent centrum, vindt u One Tree. U kunt bij ons terecht voor het organiseren van een seminarie, vergadering of meeting, lezingen, teambuilding activiteit, workshop of andere evenementen.
The Vine
In de wijnkelder van The Vine kunt u geslaagde evenement organiseren, in een unieke locatie! Een receptie, degustatie, vergadering, productlancering, persconferentie,... Het is allemaal mogelijk. Bovendien kunnen we ook de catering voorzien!
't Landhuys Van Leeuwergem
't Landhuys van Leeuwergem biedt 5 zalen, een indrukwekkende toog en verschillende terrassen in een idyllische tuin met buitenhaard en extra speeltuin.
Compagnie Bougie
Compagnie Bougie verhuurt zijn grote zaal (inclusief foyer, keuken, kleedkamer, toiletten en tuin) voor diverse activiteiten. Je kan er terecht voor seminaries, vergaderingen, maar ook ceremonies zijn er mogelijk.
Studio 'S
Studio 'S is een gloednieuwe uiterst professioneel uitgerust eventlocatie. We beschikken over 20 jaar ervaring in ons productioneel en technisch team.
De Mooie Molen
Welkom bij Feest- & Eventzaal De Mooie Molen in Meldert, waar elk evenement verandert in een onvergetelijke belevenis.
Boutique Hotel Marie Marie
Welkom in Boutique hotel Marie Marie. Onze mooie zalen op de gelijkvloers zijn beschikbaar voor allerhande bijeenkomsten, van koffietafels tot brainstormsessies.
De Matroos
Alles voor uw etentje, feest of meeting is al voorbereid, maar u zoekt nog een moderne en volledig ingerichte feestzaal in de buurt van Gent? Een feestlocatie en vergaderruimte die een losse en gezellige sfeer uitademt.
Bureau/Cuisine
Bureau/Cuisine is gevestigd in een authentieke villa, Villa Céline genaamd. Het pand heeft ruime kamers met hoge plafonds en veel lichtinval en een zuidelijk georiënteerd terras.
De Montil
De Montil is al meer dan 40 jaar de ideale locatie voor grote en kleine evenementen. Mensen delen hier hun vreugde en enthousiasme binnen de context van hun bedrijf of privé-aangelegenheden.
Kasteel Coninxdonck
Coninxdonck is méér dan een kasteel; het is reservaat en oase, ingeplant in een groene zone van Gentbrugge tot aan de Schelde. Het hele domein van 6,6 ha, inclusief de kasseiweg ernaartoe, is geklasseerd en omgeven door beschermde landerijen en dreven.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.62/10. Gebaseerd op 56 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Lede'.
De Montil
Klantenevenement - maart 2024
Namens een klant hebben wij een evenement georganiseerd in De Montil en het was een groot succes! Kim en haar team waren super behulpzaam in de aanloop naar het evenement en het personeel ter plaatse tijdens het evenement was briljant, efficiënt en professioneel. Hun steun om ervoor te zorgen dat het evenement soepel en probleemloos verliep, zorgde ervoor dat de klant aan het eind van de dag uiterst tevreden was. De locatie is ruim en mooi en kan voor verschillende soorten evenementen worden gebruikt. Hun plaatselijke AV-leverancier, Play, was ook fantastisch en ondersteunde echt al onze behoeften als het ging om de AV-vereisten om een echte professionaliteit aan het evenement toe te voegen. We kijken ernaar uit om daar in de toekomst een evenement te organiseren.
De Montil
Certificate of Excellence
We hadden een viering met 311 dames; Veel lovende reakties zoals "mooie locatie, heerlijk diner met perfecte bediening"
De Montil
Alweer een geslaagd personeelsevent in De Montil
Na een geslaagd personeelsevent (meeting met aansluitend BBQ) in september 2023, waren wij opnieuw zeer tevreden van ons Nieuwjaarspersoneelevent (meeting incl. receptie en walking diner) in januari. Zeer vlotte organisatie van het hele event voor een heel grote groep (met oa breakout rooms) wat niet altijd evident is. Hierbij werd opnieuw een heel goede service en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Tenslotte werd ook de catering opnieuw bijzonder gesmaakt. Kortom, weer tip top in orde !
De Montil
Zeer geslaagd personeelsfeest bij De Montil
We organiseerden ons personeelsfeest bij de Montil en we waren super tevreden over de samenwerking! Alles werd goed en correct opgevolgd, iedereen bij jullie stond klaar om te helpen en niks was te veel. Dit alles ook steeds met een glimlach en een vriendelijk woord. Ik heb ook alleen maar positieve reacties gehoord van collega’s over de locatie (die heel mooi was), de organisatie (die dik in orde was) en het eten (voor jullie lasagne kom ik graag nog eens tot in Affligem gereden :)).
Top feestzalen in Lede
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Lede? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Lede dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Lede
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Lede. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Lede was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Lede, Evenementenlocaties in Lede, Trouwlocaties in Lede, Vergaderzalen in Lede
Jouw feestzaal in Lede toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Lede. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: