Alle feestzalen in Sint-Agatha-Berchem op een rij
De beste feestzalen in Sint-Agatha-Berchem vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 86+ unieke feestzalen in Sint-Agatha-Berchem. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Brussels Kart
Brussels Kart is de ideale eventlocatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking. Op dezelfde site bevindt zich eveneens Brussels Gate, zijnde 3 grote event&expohallen voor company events, beurzen.
Gosset Hotel
Het Gosset Hotel Brussels, een 3-sterren superior hotel aan de rand van Brussel, is dé locatie bij uitstek voor uw seminarie, event of hotelovernachting.
Waerboom
Uw bedrijfsevenement in een prachtig, klassiek stijlvol kader op 5 minuten van Brussel omringd door een buitengewoon domein met ruime parking.
Tour & Taxis
In het warme hart van Brussel, wacht u een plek waar een overrompelende architectuur levende geschiedenis vormt. De « Sheds » van Tour & Taxis zijn niet zomaar een naam van zomaar een tentoonstellingsruimte.
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
Le Chalet De La Pede
Viage productions sa
Viage is het gloednieuwe Entertainment Centre gelegen in het hart van Brussel. Met haar casino, bars, concertzaal en gastronomisch restaurant, is dit complex volledig gewijd aan gaming, show en spektakel. Viage staat garant voor een leuke tijd!
Mini-Europe nv
Mini-Europe, het mooiste miniatuurpark in Europa dat een Europese dimensie geeft aan uw evenement is vlak onder het Atomium gelegen.
Kinepolis Brussel
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.
Le Plaza Hotel Brussels
Op zoek naar dè plek in Brussel om een vergadering, congres, feest of evenement te organiseren? Hotel Le Plaza Brussels, bevindt zich in het hart van de Europese hoofdstad en beschikt over 10 conferentiezalen en een theaterzaal in een historisch kader.
Wolf Food Market
U bent op zoek naar een unieke locatie in het hartje van Brussel?
Crosly Bowling
Voor een evenement op de daken van Brussel (vrij uitzicht), vergaderingen, seminaries, bedrijsverjaardagsfeesten, in een uitzonderlijke sfeer. Crosly stelt u twee ingerichte zalen ter beschikking en een panoramisch terras in het centrum van de Europese ho
Floreal group
Vier leuke locaties voor bedrijfsevenementen, seminaries, congressen, vergaderingen maar ook feestelijke evenementen zoals bedrijfsfeesten of een trouwfeest van 10 tot 700 personen met goede eigen catering en verschillende verblijfsmogelijkheden.
Atomium vzw
Uw event organiseren in het symbool van België? Dat kan! Op een boogscheut van Brussels Expo, biedt het internationale symbool van de hoofdstad van België u een uitzonderlijk en uniek kader van glas en staal voor elk type evenement.
Centre Belge de la Bande Dessinée
De grote prestigieuze hall, de ruimte onder de koepel (de "lichtput"), de mezzanines, het auditorium en de privé-zalen zijn het hele jaar door beschikbaar voor diners, cocktailparty's, persconferenties, enz.
La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
Square - Brussels Meeting Centre
SQUARE, uw vergadercentrum in het hart van Europa. Een spectaculair, state-of-the-art podium voor internationale conferenties, topbijeenkomsten en congressen, productlanceringen, tentoonstellingen, galadiners, prijsavonden.
Area 42
Naar AREA 42 komen is een 'out of the box' beleving ervaren in het inspirerende chic en gezellige kader uitgetekend door een team van hedendaagse kunstenaars.
De Botanique
De zalen van de Botanique in Brussel kun je ook voor het organiseren van privé-evenementen huren.
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Gelegen aan de rand van Brussel, in een oase van groen, opent het kasteel van Groot-Bijgaarden zijn deuren voor uw familiale- of zakelijke evenementen.
Claridge
Een zaal boordevol geschiedenis, volledig gerestaureerd en voorzien van de beste technologische snufjes. De Claridge zal zowel de stijlvolle flegmatici als de technofielen kunnen bekoren.
Dome Eventhall
Betreed een milieubewuste locatie met haar opvallende architectuur. Dome Eventhall staat, met een uitstekend ontwerp, een ruime hoofdzaal, twee panoramische terrassen en een integrale toegankelijkheid, garant voor onvergetelijke momenten.
Concert Noble
Gelegen in het hart van Brussel vormt Concert Noble een uniek feestzalencomplex in een uitzonderlijk, historisch kader.
Basil & Co Brussels Louise
Prestigieus hotel de maitre op de louizalaan staat ter beschikking om al uw evenementen nog meer uitstraling te geven en dat met een eigentijdse keuken waar kwaliteit voorop staat.
Vorst Nationaal
Met een capaciteit van meer dan 8000 personen is Vorst Nationaal een van de grootste zalen in België én de best uitgeruste. Vorst Nationaal, vlot te bereiken via de Brusselse ring, is niet zomaar nationaal én internationaal een begrip geworden dat samenva
blankspace Brussels
Welkom bij blankspace Brussel, waar blankspace jouw ruimte wordt. Op het moment dat je binnenstapt, voelt het alsof je je ruimte betreedt. Onze ruimtes zijn blanco doeken, wachtend tot uw op maat gemaakte visie tot leven wordt gebracht.
Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.
Feestzaal 't Fonteintje
Feestzaal Fonteintje is centraal gelegen op de N9 tussen Zellik en Asse. 5 km van de kleine Brusselse Ring en goed bereikbaar voor richting Ternat, Aalst, Gent, Opwijk en Dendermonde.
Martin's Brussels EU
Martin’s Brussels EU is a trendy hotel, ideally located in the middle of Brussels’ European district and five minutes by metro from the historic city centre.
Creations Isabelle de Borchgrave
De ruimte van 1000 m², ontworpen in samenwerking met de bekroonde architect Claire Bataille, biedt een unieke setting die het ritme volgt van de creaties van de kunstenaar.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 61 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Sint-Agatha-Berchem'.
Kinepolis Brussel
Gouden palm voor een geslaagd Energia event
De rode loper wordt uitgerold voor de klant
Kinepolis Brussel
Magie!
Beste Kinepolis-partners,
Ik wilde mijn dankbaarheid uiten voor de geweldige samenwerking die we elk jaar hebben bij het organiseren van onze familie-evenementen. Dankzij onze samenwerking hebben onze klanten het voorrecht om de nieuwste Disney-films in optimale omstandigheden te ontdekken, omringd door hun familie en vrienden.
De kwaliteit van uw ontvangst, de vriendelijkheid van uw kamers en niet te vergeten het plezier van het genieten van popcorn en drankjes, maken van elke privévertoning een magisch en onvergetelijk moment. We zijn blij dat we deze unieke ervaring aan onze klanten kunnen bieden. Zonder jullie inzet en professionaliteit zou dit niet mogelijk zijn geweest.
Nogmaals bedankt voor deze geweldige samenwerking Alisson.
Wij kijken nu al uit naar de volgende edities en de geluksmomenten die we zullen blijven delen.
Met vriendelijke groeten,
Natascha Hérisson, Marketingcommunicatiemanager Brand & Loyalty Air France en KLM Belux
Kinepolis Brussel
Organisatie event
Recent hebben we onze Franchiseday georganiseerd in Kinepolis. Alles is zeer vlot en snel verlopen.
Fijne samenwerking met de verschillende partijen die we nodig hadden. Aanrader!
Kinepolis Brussel
Proximus ePro League @ Kinepolis
Heel goede ontvangst en opvolging
Top feestzalen in Sint-Agatha-Berchem
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Sint-Agatha-Berchem? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Sint-Agatha-Berchem dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Sint-Agatha-Berchem
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Agatha-Berchem. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Sint-Agatha-Berchem was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Sint-Agatha-Berchem, Evenementenlocaties in Sint-Agatha-Berchem, Trouwlocaties in Sint-Agatha-Berchem, Vergaderzalen in Sint-Agatha-Berchem
Jouw feestzaal in Sint-Agatha-Berchem toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Sint-Agatha-Berchem. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: