Alle evenementenlocaties in Linkebeek op een rij
De beste evenementenlocaties in Linkebeek vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 77+ unieke evenementenlocaties in Linkebeek. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Le Grand Salon
Service is een onderdeel van ons werk en we hechten een grote waarde eraan. Wij zijn doeltreffend, discreet, snel maar ook aandachtig en zorgvuldig voor uw welzijn en dat van uw gasten.
Mti Boutique
Restaurant Joem heeft een modern familieconcept en bestaat uit 3 verdiepingen: Joem Restaurant / Joem Evenementenhal / Joem Kids Space speciaal voor kinderen.
Royal Etrier Belge
Lieu exceptionnel et original dans le style Beaux-Arts (inspiration des grands styles français du XVIIIe siècle) pour des événements privés (mariage, anniversaire, fête, banquet, cocktail dinatoire) ou professionnels (réunion, formation, conférence, repas
L’Unité Pastorale Boetendael
L’Unité Pastorale Boetendael dispose de salles pour ses activités pastorales. En dehors des heures d’occupation pour la pastorale, ces salles sont mises à disposition pour des événements ponctuels (anniversaire, mariage,…) ou des activités régulières.
Herisem Papiermolen
Vlakbij de Brusselse Ring, op een steenworp van Brussel, verscholen in een groene vallei, kan je onze evenementenlocatie vinden in de rust van een voormalig kartonfabriek.
Vorst Nationaal
Met een capaciteit van meer dan 8000 personen is Vorst Nationaal een van de grootste zalen in België én de best uitgeruste. Vorst Nationaal, vlot te bereiken via de Brusselse ring, is niet zomaar nationaal én internationaal een begrip geworden dat samenva
Kasteel Van Huizingen
Gelegen in het provinciaal domein van Huizingen, België. Het is een unieke locatie die een bijzondere beleving biedt voor vergaderingen, seminaries, familiefeesten en andere evenementen.
Jeux D'Hiver
Les Jeux d’Hiver is sinds 1988 een exclusieve Brusselse nachtervaring. Een plek midden in het bos, eclectische muziek, legendarische nachten. Het is een uitzonderlijke omgeving met eindeloze mogelijkheden voor uw privé- en bedrijfsevenementen.
Le Teatro
Teatro beschikt over een zaal voor recepties, voorstellingen en dansfeesten, een restaurant en een bar. Teatro is geschikt voor al uw evenementen en kan gereserveerd worden op een datum naar keuze voor diners, privéfeesten of bedrijfsfeesten.
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Gelegen aan de rand van Brussel, in een oase van groen, opent het kasteel van Groot-Bijgaarden zijn deuren voor uw familiale- of zakelijke evenementen.
Agence Recap
Wet 78 is een voormalige bank uit 1860, nu beschikbaar voor evenementenverhuur.
Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.
Creations Isabelle de Borchgrave
De ruimte van 1000 m², ontworpen in samenwerking met de bekroonde architect Claire Bataille, biedt een unieke setting die het ritme volgt van de creaties van de kunstenaar.
Flagey
Naast zijn culturele activiteiten stelt Flagey zijn unieke ruimtes en diensten ter beschikking voor de organisatie van verschillende privé-evenementen.
La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.
Albert Hall Brussels
Gelegen in het hart van Brussel, op een steenworp afstand van de Europese instellingen en gemakkelijk bereikbaar vanaf de kleine ring rond het stadscentrum, is het Albert Hall-complex de ideale plek om uw evenementen te organiseren.
Van der Valk Hotel Waterloo
Van der Valk Hotel Waterloo beschikt over 4 vergaderzalen die plaats bieden aan groepen tot maximaal 56 personen.
Floreal group
Vier leuke locaties voor bedrijfsevenementen, seminaries, congressen, vergaderingen maar ook feestelijke evenementen zoals bedrijfsfeesten of een trouwfeest van 10 tot 700 personen met goede eigen catering en verschillende verblijfsmogelijkheden.
Dolce La Hulpe Brussels
Met een 4.500 m². aan ruimte presenteert Dolce La Hulpe Brussels IACC (International Association of Certified Coaches) gecertificeerde vergaderingen die comfort, professionaliteit en rust bieden.
Crosly Bowling
Voor een evenement op de daken van Brussel (vrij uitzicht), vergaderingen, seminaries, bedrijsverjaardagsfeesten, in een uitzonderlijke sfeer. Crosly stelt u twee ingerichte zalen ter beschikking en een panoramisch terras in het centrum van de Europese ho
Coudenbergpaleis
Op zoek naar een unieke plek op de Kunstberg voor een bijzondere activiteit? Een betoverende plek met een fascinerend verleden? Dan is het Coudenbergpaleis « the place to be ».
Château Sainte-Anne
In het kasteel kunnen de verschillende salons gebruikt worden voor allerlei recepties, conferenties, seminaries, zakenlunches... Zij worden aangepast aan de behoeften van de huurders.
Concert Noble
Gelegen in het hart van Brussel vormt Concert Noble een uniek feestzalencomplex in een uitzonderlijk, historisch kader.
Square - Brussels Meeting Centre
SQUARE, uw vergadercentrum in het hart van Europa. Een spectaculair, state-of-the-art podium voor internationale conferenties, topbijeenkomsten en congressen, productlanceringen, tentoonstellingen, galadiners, prijsavonden.
Commons Hub Brussels
The Commons Hub is een professionele, door de gemeenschap gerunde evenementenruimte in het stadscentrum, naast het Centraal Station.
ACE events
Autoworld vzw
Autoworld is de ideale locatie om een evenement te organiseren, groot of klein, intiem of prestigieus, overdag of 's avonds, met een diner aan tafel of een walking buffet, of een gewone cocktail…
La Maison du Cygne
Waar anders dan La Maison du Cygne kunt u uw evenement organiseren? Het huis biedt de meest elegante lounges van de adembenemende Grote Markt van Brussel.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.55/10. Gebaseerd op 66 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Linkebeek'.
Kinepolis Brussel
Organisatie event
Recent hebben we onze Franchiseday georganiseerd in Kinepolis. Alles is zeer vlot en snel verlopen.
Fijne samenwerking met de verschillende partijen die we nodig hadden. Aanrader!
Ferme Saint Pierre de Glabais
Een absolute ontsnapping
Eind augustus een klein uitje naar Ferme Saint-Pierre en niets dan geluk: een zeer rustige kamer en een zeer comfortabel bed; sanitaire voorzieningen buiten de kamer maar elke kamer heeft een eigen douche en alles is onberispelijk schoon!
Zeer gevarieerd en stevig ontbijt met huisgemaakte producten (o.a. eieren en peren)
Loop samen met de eigenaar rond op de boerderij: rustgevende plekken en bankjes helpen je te genieten van de dieren en de natuur, om je af te sluiten van de buitenwereld.
De kers op de taart: eigenaren die gepassioneerd zijn over hun project, zeer gastvrij zijn en bezorgd zijn over uw welzijn.
Kinepolis Braine
Succesvol professioneel evenement!
Eerste organisatie van een informatiebijeenkomst bij Kinepolis Imagibraine... een groot succes! Dank aan Cynthia voor de zeer goede voorbereiding en opvolging voorafgaand aan het evenement, de assistentie en de beschikbaarheid tijdens het evenement. De locatie leent zich bijzonder goed voor dit soort bijeenkomsten, niet alleen qua bereikbaarheid en parkeergelegenheid, maar ook qua inrichting ter plaatse (comfort van de zaal, techniek ter plaatse, private netwerkruimte, etc.). ).
Onberispelijke service en catering ook. Bedankt aan de CateringCom-teams!
Kinepolis Brussel
Proximus ePro League @ Kinepolis
Heel goede ontvangst en opvolging
Top evenementenlocaties in Linkebeek
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Linkebeek? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Linkebeek dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Linkebeek
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Linkebeek. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Linkebeek was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Linkebeek, Feestzalen in Linkebeek, Trouwlocaties in Linkebeek, Vergaderzalen in Linkebeek
Jouw evenementenlocatie in Linkebeek toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Linkebeek. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: