BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen
  • Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem, België
  • Certificate of Excellence 2024

BluePoint Antwerpen, jouw inspirerende evenementenlocatie

Het BluePoint bedrijvencentrum in Antwerpen is een bruisende, zakelijke hub in een groen lapje stad. Laat je onderdompelen in onze professionele, groenrijke omgeving en maak van al jouw zakelijke en privé-evenementen een ongeëvenaard succes.


De ligging 

Het business & conference center bevindt zich op slechts 10 minuten van Berchem station. Een goede bereikbaarheid met de auto of openbaar vervoer is verzekerd. Parkeerfaciliteiten vind je zowel boven- als ondergronds en ook aan duurzaamheid geen gebrek. Elektrische laadpalen zijn aanwezig op het terrein, en voor de sportievelingen die al fietsend komen voorzien we een overdekte fietsenstalling (en douches!).


Multifunctionele vergader- en evenementenzalen

Bij BluePoint vind je 25 vergaderzalen, gehuisd in een klassiek en indrukwekkend gebouw. De zalen zijn geschikt voor een hele resem events. Zo zijn vergaderingen en congressen de meest voor de hand liggende, maar ook andere evenementen organiseren we met veel zorg. Denk maar aan personeelsfeesten, team buildings, tuin- of huwelijksfeesten. Elk evenement - zakelijk of feestelijk - is bij ons en onze event planners in goede handen. Je kan tot wel 600 gasten uitnodigen, meer dan genoeg om er een spectaculair event van te maken.


Mag het écht feestelijk zijn? Dan betovert het dakterras je ongetwijfeld. Het is dé eyecatcher van BluePoint Antwerpen en leent zich voor tal van events. Laat die afterwork drinks en zomerse barbecues maar komen!


BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort. Ook seminariepakketten en residentiële seminaries inclusief shuttleservice van en naar het hotel maken deel uit van het BluePoint aanbod.


Het ruime aanbod van BluePoint is uniek in de regio

  • 25 multifunctionele en modern uitgeruste zalen met een capaciteit van 2 tot 600 personen
  • een imposante foyer, een multifunctionele eventruimte met orangerie annex tuin, een spectaculair dakterras
  • gratis draadloos internet tot 250 gelijktijdige gebruikers, hightech presentatie- & communicatiemateriaal en technische ondersteuning
  • kwalitatieve dienstverlening en duidelijke prijsafspraken
  • zeer vlot bereikbaar, ook vanuit Nederland, en met uitgebreide parkeergelegenheid voor de deur en ondergronds.

Een team van toegewijde medewerkers neemt tijdens je aanwezigheid alle zorg uit handen. En de catering passen we volledig aan je wensen aan, van ontbijt tot viparrangement.


Contacteer ons voor een offerte op maat.

BluePoint Antwerpen
Certificat of Excellence 2023
7 december 2023

Dankzij jullie reviews, positieve feedback en enthousiasme ontving elke BluePoint vestiging het Certificate of Excellence 2023 van eventplanner.net. Al meerdere jaren op een rij wordt ons harde werk geapprecieerd bij onze klanten en daar kunnen we alleen maar trots op zijn. Bedankt! 😍

Like Reageer

91 reviews over BluePoint Antwerpen - 9.4/10

Schrijf een review
Ueli Kramer
New|ESSPD|

geweldige service, hartelijke ontvangst en zeer tevreden met het resultaat!

De European Society for the Study of Personality Disorders (ESSPD) hield haar 7e congres in het Bluepoint in Antwerpen, België, van 23 tot 25 september 2024. Met meer dan 700 deelnemers was het congres een succes, mede dankzij de uitstekende service van Bluepoint, dus hartelijke dank aan het team van het Bluepoint Antwerpen!! Iedereen was tevreden, het eten was heerlijk en we voelden ons hartelijk welkom in het Bluepoint. Ook de livestreaming was onberispelijk! EEN HARTELIJK DANKJEWEL!

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Hoi Ueli, bedankt voor je vriendelijke woorden! Bij BluePoint zijn we gepassioneerd om iedereen een warm welkom te geven en we zijn blij dat je dat hebt opgemerkt. We zijn blij dat je tevreden was! Hopelijk zien we je bij de 8e editie.😋

bekijk origineel

1 like|
Anna Vandenabeele
Expert|ZORGI|

Een geslaagde klantendag dankzij BluePoint

Onze klantendag was een groot succes. Top catering, aangename breakout rooms, top digitale en organisatorische ondersteuning, ...
Dankzij de aangename samenwerking hebben wij ons volop kunnen focussen op de voorbereidingen van deze dag. We hebben meerdere meetings en bezoeken gehad naar aanloop van de dag. En op de dag zelf was het team er om ons uit de nood te helpen waar nodig.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Anna, bedankt voor de mooie woorden! We zijn erg blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie geslaagde klantendag. Hopelijk tot binnenkort! 😊

1 like|
Valérie Veen
New|n/a|

Ontzorger

Vooraf mijn evenement goed overlopen en besproken; op de dag zelf is alles vlot gelopen en waar een issue, wordt dat meteen aangepakt en opgelost. Alles is bespreekbaar en heel veel is realiseerbaar. Ontzorger - ik kan zelf deelnemen aan mijn eigen evenement zonder me zorgen te moeten maken over de praktische zaken.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Valérie, bedankt voor je feedback en review! We zijn heel erg blij te lezen dat je zelf kon deelnemen aan je evenement. We zijn er inderdaad om te ontzorgen en doen niets liever.

1 like|
Karin Iijima
New|

Een onvergetelijke trouwfeest

We hebben onze belangrijke dag toevertrouwt aan Bluepoint, en daar hebben we zeker geen spijt van gehad!
Alles was heel verzorgd, de zaal was heel mooi aangekleed en ze hebben van een 'bedrijfsevent'-achtige zaal een heel mooi en een heel gezellig trouwzaal van gemaakt!
Het eten was super, de bediening was top en de afspraken met de organisatie verliepen heel vlot.
Heel erg aan te bevelen!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Karin, bedankt voor je feedback en mooie review! We waren heel blij dat we je belangrijke dag mochten ondersteunen en dat je zo tevreden bent van BluePoint. Proficiat met jullie huwelijk en geniet van de tijd samen.

1 like|
Celeste Deforche
New|PC314|

Succesvolle Startersdag bij Blue Point Antwerpen!

Dit was onze eerste keer dat we ons evenement op een grotere locatie organiseerden, dus het was voor ons allemaal nieuw. Gelukkig hebben de medewerkers van Blue Point ons uitstekend ondersteund tijdens dit proces. Zowel via e-mail als persoonlijk contact werd alles nauwlettend opgevolgd, waardoor we de dag zelf goed konden voorbereiden en organiseren. De samenwerking met hen was echt prettig!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Celeste, bedankt voor je positieve feedback! Leuk dat we jullie eerste ervaring met het evenement op een grotere locatie mochten verzorgen en dat deze meteen positief is uitgedraaid. Ook jij bedankt voor de fijne samenwerking!

1 like|
Anja De Belie
New|/|

Koffietafel

BluePoint heeft tijdens de eindejaarsfeesten voor ons een koffietafel (receptie na plechtigheid) georganiseerd. Op zeer korte termijn hebben zij bijgedragen aan een zeer mooi afscheid. Er werd zeer snel en oplossingsgericht meegedacht toen bleek dat het aantal aanwezigen hoger was dan voorzien. Deze receptie was perfect tot in het kleinste detail geregeld.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Anja, bedankt voor de mooie woorden. We zijn blij dat alles vlot is verlopen.

0 likes|
Elly Dries
New|Witteveen+Bos Belgium nv|

Topfeest bij Bluepoint!

Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Ook een dikke pluim aan de zaalmanager Danny, aan wiens aandacht niets ontsnapt.
Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en gratis parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Elly, dank je wel voor je positieve review. We zijn heel erg blij te lezen dat je volledig werd ontzorgt en kon genieten van je nieuwjaarsfeest! 😊

3 likes|
Danielle Daubaras
New|TomTom|

Geweldige locatie en vriendelijk personeel

We hebben onlangs de BluePoint-locatie in Antwerpen gebruikt voor een community-based, regionaal evenement, dat kaartenmakers van over de hele wereld samenbrengt. Het was voor ons een hele leuke ervaring om met BluePoint en hun hoofdcontactpersoon Julie samen te werken. We waren van mening dat de locatie de nodige faciliteiten, innovatieve ruimtes voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte bood om ons programma te hosten, dat uit meer dan 100 sessies gedurende 2,5 dag bestond. Het personeel van BluePoint was professioneel, reageerde snel en proactief in hun aanpak. Het was echt een genoegen om met hen aan dit evenement samen te werken en we vonden dat de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend was. Wij waarderen de extra inspanningen die zij hebben geleverd om ons evenement tot een succes te maken. Bedankt aan BluePoint en al het personeel dat dit evenement ondersteunde!

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Hallo Danielle, het was een genoegen om met je samen te werken aan dit evenement. Wij zijn ook erg blij om te lezen dat u zo’n positieve ervaring bij ons heeft gehad en dat het evenement een groot succes was! Bedankt voor je vriendelijke woorden en de tijd die je hebt genomen om dit te schrijven. Wij hopen u graag weer te zien bij BluePoint!

bekijk origineel

4 likes|
Liudmila Mikhaylinova
New|DB2 Value Creation bv|

Succesvolle eerste editie dankzij Bluepoint

Voor de organisatie van de allereerste Contract Management Day in België hebben wij gekozen voor Bluepoint als locatie. Heel mooie en moderne indeling, lekkere hapjes en voldoende ondersteuning doorheen de dag. Onze bezoekers hebben genoten van de dag én de locatie. Jona kon ons doorheen heel het proces begeleiden, niets was te veel gevraagd. We blikken terug op een prachtige dag en kijken alvast uit naar onze volgende editie die opnieuw zal doorgaan in Bluepoint Antwerpen.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Liudmila, fijn dat het jullie zo bevallen is en dat de bezoekers hebben genoten van de dag. We kijken er al naar uit om jullie de volgende editie met evenveel enthousiasme te helpen om er weer een topevenement van te maken.

1 like|
Jessy Jessy Raaymakers
Expert|SAM, steunpunt Mens en Samenleving vzw|

Toplocatie, top samenwerking!

Alles wordt altijd tot in de puntjes geregeld. Dank aan Eline, steeds een fijne samenwerking!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel Jessy voor je positieve feedback! Onze sales coördinators hebben inderdaad een oog voor detail. 😊

1 like|
Jorine Vermeer
New|GoodPlanet Belgium|

Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!

BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel voor deze mooie review, Jorine! We zijn inderdaad bijzonder trots op het Green Key Label.
Ook in de toekomst blijft BluePoint investeren in duurzaamheid. Bedankt voor je vertrouwen en wij kijken alvast uit naar de volgende samenwerking!

1 like|
Astrid Schoenmaeckers
New|GZA Ziekenhuizen|

Geslaagde jubilarissenviering

Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!

Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Wat fijn om deze feedback te lezen, Astrid. Dank jullie wel voor het vertrouwen in ons team. Wij kijken er alvast naar uit om jullie terug te zien. Want mensen in de bloemetjes zetten, dat doen wij graag!

1 like|
Eva DB
New|Agoria|

BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!

Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.

Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.

Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel voor deze fijne review, Eva. We willen jou dan ook bedanken. Jouw enthousiasme zorgde voor die extra 'golden touch' aan het event. Wij kijken alvast uit naar de volgende samenwerking. Tot binnenkort!

2 likes|
Gaétan Bascourt
New|Universha|

Colloquium 2022

Net een halve dag 180 genodigden mogen ontvangen bij BluePoint Antwerpen. Goede begeleiding van BluePoint om het event te organiseren, tijdens het event prima ondersteuning en de nodige flexibiliteit om de koffiepauze en netwerkreceptie op het moment zelf te kunnen schuiven vanwege sprekers die te snel of te laat klaar waren. En zeer lekkere hapjes. Een zeer geslaagd event dankzij een goede werking van BluePoint.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel voor deze fijne review, Gaétan. Het was inderdaad een zeer geslaagd event! Wij kijken alvast uit naar onze volgende samenwerking.

0 likes|
Ilse Saerens
New|ING|

Professionele samenwerking

Wij kozen Bluepoint als locatie voor een groots klantenevent. Wij blikken terug op een zeer professionele en héél correcte samenwerking. Gezien de niet alledaagse setting die nodig was voor dit event, zorgden een goede briefing, regelmatige stand van zaken, correcte budgetafspraken en een vlotte communicatie met de Sales Coordinator voor een schitterend en geslaagd event! Wij komen heel graag terug naar Bluepoint!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Ilse,
Het is super fijn deze feedback te lezen. Het was een onvergetelijke evenement waar we samen trots op mogen zijn. Bedankt voor het vertrouwen!
Wij kijken alvast uit naar onze volgende samenwerking. Jullie zijn altijd welkom bij BluePoint Venues!
Het BluePoint team

1 like|
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Koop nu!

Kenmerken BluePoint Antwerpen

Wifi

gratis 

Aantal personen

2 - 600 

Bereikbaarheid

auto 

openbaar vervoer 

parking - betalend 

Omgeving

groene ruimte (bv. een bos) 

vlakbij snelweg 

stad (centrum) 

Cateringlocatie

interne catering 

vaste cateraar(s) 

Faciliteiten

airco 

blackbox 

geluidsinstallatie 

projectie 

Activiteiten BluePoint Antwerpen

Activiteitsregio's:
Antwerpen | België
Activiteiten:
Vergaderzaal huren in Berchem | Vergaderzaal huren | Feestzaal huren in Berchem | Feestzaal huren | Congreslocatie huren in Berchem | Congreslocatie huren | Evenementenlocatie huren in Berchem | Evenementenlocatie huren
Trefwoorden:
conferentiecentrum | partycentrum | locatie verhuur | locatie in antwerpen | zaal | organiseren evenement | feestzalen | verhuur zaal | evenementlocatie | congres antwerpen | evenementenlocatie | partycentra | evenement antwerpen | locaties | zaal huren | feestzaal huren | feest antwerpen | eventlocatie in antwerpen | feestlocatie | zaalverhuur | verhuur feestzaal | feestruimte | feestzaal in antwerpen | zalen verhuur | verhuur locatie | vergaderlocatie | vergaderzalen | conferentiezalen | feestzaal | zaal verhuur | locatie huren | meetingroom | eventlocatie | zalen | feestzaal antwerpen | seminaries | zalen huren | feestzaal verhuur | seminarie antwerpen | beurslocatie | locatie evenementen | locatie | congreszaal | zalenverhuur | evenementenlocatie in antwerpen | verhuur zalen | vergaderzaal antwerpen | vergaderzaal | verhuur feestzalen | vergaderlocatie antwerpen | feestzalen verhuur | opleidingszaal | vergaderzalen antwerpen | zalen huren antwerpen | unieke locatie antwerpen | eventruimte | bedrijfsevenement antwerpen | event venue | computerlokaal | opleidingen | verhuur locaties | locaties verhuur | locaties huren | feestzalen huren | verhuur zalen antwerpen

Nieuws

Netwerkevenementen: waarom BluePoint Antwerpen de perfecte locatie is

Netwerkevenementen: waarom BluePoint Antwerpen de perfecte locatie is

Duurzaam event plannen? Kies voor BluePoint Antwerpen

Duurzaam event plannen? Kies voor BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen: seminarie- en eventlocatie met uniek dakterras

BluePoint Antwerpen: seminarie- en eventlocatie met uniek dakterras

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Ontdek de drie BluePoint locaties in 360°

Ontdek de drie BluePoint locaties in 360°

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

BLUEPOINT: nieuwe naam voor nieuwe stijl 'business & network centres'

BLUEPOINT: nieuwe naam voor nieuwe stijl 'business & network centres'

7 beste eventbedrijven volgens... jullie

7 beste eventbedrijven volgens... jullie

BluePoint Antwerpen
Dit maakt ons écht gelukkig!
4 augustus 2022

Sinds maart 2022 draait de evenementen sector weer op volle toeren! Live evenementen zijn weer trending. Wij zijn dan ook super gelukkig dat we opnieuw kunnen doen wat we het liefste doen, namelijk samen mooie herinneringen creëren!

 

BluePoint wil jullie bedanken voor:

- Het kiezen voor onze zalen in Antwerpen Brussel & Luik, als locatie voor uw evenement

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
Wat een jaar!
6 december 2021

We hadden het allemaal graag anders gezien, maar ook in 2021 bleef Covid-19 voor de nodige uitdagingen zorgen.

We werden allemaal geconfronteerd met live meeting- en eventplannen die in het water vielen.

Maar het zorgde er ook voor dat we onze creativiteit, flexibiliteit en zin voor innovatie konden aanspreken.

 

Lees meer

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 6 december 2021

Dikke proficiat met het (opnieuw 😉) behalen van het 'eventplanner.net Certificate of Excellence! 🏆 Een terechte winnaar!

Like | Reply
BluePoint Antwerpen
BluePoint Antwerpen is nu ook de trotse eigenaar van het 'Green Key Internationaal Ecolabel'!
1 februari 2021

Wij zijn zeer trots te kunnen aankondigen dat Green Key nu ook BluePoint Antwerpen beloont met het Internatioinale Eco label voor accommodatie, conferentielocaties, attracties en restaurants!


Bekijk de video op ons BluePoint YouTube Kanaal https://bit.ly/2MbMtHp

Lees meer

bekijk origineel

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
ISS National Catering Event
28 januari 2021

Steeds vaker organiseren bedrijven en event organisatoren virtuele evenementen.

BluePoint, dat al jarenlang actief is in het organiseren van allerlei live evenementen, heef zich nu ook gespecialiseerd in het organiseren van virtuele evenementen. Dankzij talrijke investeringen in technologie blijven de virtuele evenementen voor uw onderneming ook budgetvriendelijk.


Op 28 januari ging er bij BluePoint Antwerpen de livestreaming door van het ISS ...

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
Diabetes Herfstsymposium
10 oktober 2020

Kick-off van het 1ste in coronatijden - georganiseerd door AS Projects.

Voor veel van de sprekers, sponsors en talrijke huisartsen was dit het 1ste live symposium sinds februari: enthousiasme & dankbaarheid ten top!


#coronaproof #live #diabetessymposium

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
"Etiquette bij digitaal werken" - Markant regio Mechelen-Turnhout - Markant regio Antwerpen
8 oktober 2020

"Etiquette bij digitaal werken". Bedankt Griet Deca van Tryangle Happiness and Well-Being at Work om ons en vijftig vrijwilligers een stappenplan naar digitaal comfort te geven. Het was interactief en boeiend! Echt een academie die toepasbaar is als vrijwilliger bij Markant vzw en in al je andere rollen.

Lees meer

Like Reageer