Alle vergaderzalen in Fosses-la-Ville op een rij
De beste vergaderzalen in Fosses-la-Ville vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 16+ unieke vergaderzalen in Fosses-la-Ville. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Abbaye de Floreffe
Onze zalen zijn beschikbaar voor alle soorten evenementen: bruiloften, symposia, seminars, zakelijke bijeenkomsten, verjaardagsfeestjes, verschillende beurzen, etc. De tuinen en omgeving lenen zich ook voor sportevenementen, teambuilding etc.
Château de Wanfercée
Het Château de Wanfercée, gelegen tussen Charleroi, Namen en Nijvel, grenzend aan de autosnelweg E42 (1 km van afrit 14 Sambreville) is bij uitstek geschikt voor verschillende soorten particuliere of professionele evenementen.
Ferme de Martinrou
Grote parkings, een binnenplaats met bomen, tuinen rondom en een oude gerestaureerde kapel maken van Martinrou een plek waar het goed is om vrienden, familie, medewerkers of klanten te ontvangen. Zowel zomer als winter verdienen de plekken rust, voor een
Le domaine du Fraichau
Het Domaine du Fraichau is een familiaal domein waar u steeds met open armen ontvangen wordt. Het herenhuis werd in 1910 gebouwd in de maasstijl.
Le Château de Sombreffe
Trouw of receptie? Het Kasteel van Sombreffe bied een gepersonaliseerde service. Teambuilding, raad van bestuur, productpresentaties, incentives, recepties, persconferenties, ... in een uitzonderlijk kader.
Château Mondron
Tenwoordig, gedeeltelijk gerenoveerd, biedt het grote zalen voor de organisatie van uw evenementen: bruiloften, seminars, communies, verjaardagen ... Profiteer van een unieke omgeving en help mee om een uitzonderlijk erfgoed te behouden.
Le jardin des secrets
De Geheimentuin ligt op 2 km van het stadscentrum van Namen, in de mooie wijk Plante, niet ver van het water en de oevers van de Maas.
Château de Namur
Een verjaardag, familiefeest, bruiloft, seminarie, vergadering of ander evenement in een hoogstaande omgeving met verfijnde keuken? Het Château de Namur is de locatie bij uitstek.
Charleroi Espace Meeting Européen - CEME ASBL
CEME beschikt over vergaderzalen, een gehoorzaal en andere flexibele ruimten. Sinds 2001, beheert CEME verschillende publieke of private evenementen: professionele vergaderingen, opleidingen, huwelijken en private feesten
Namur Expo
Namur Expo, aux cœur de la région Wallonne.
La Bourse
Ontdek La Bourse, een toonaangevend conferentiecentrum in Namen, ideaal voor het organiseren van verschillende evenementen zoals conferenties, productlanceringen en teambuildingactiviteiten voor maximaal 300 gasten.
Huggys
Met zijn ideale ligging, in het winkelcentrum Parenthese, en de directe verbinding met ons restaurant HUGGYS, is onze vergaderzaal in Gosselies de ideale plek voor uw teamvergaderingen, seminaries en andere gelegenheden om samen te komen met uw team.
Les Tanneurs de Namur
Onze restaurants bieden de mogelijkheid om uw grote diners en banketten, uw zakelijke lunches en diners of uw evenementen te organiseren. Ons hotel heeft bovendien 7 seminariezalen met alle nodige voorzieningen voor uw professionele vergaderingen.
Hotel Charleroi Airport
Of het nu om een zakelijk of een feestelijk evenement gaat. Hotel Charleroi Airport heeft altijd wel een gepast aanbod.
La Ferme Château de Laneffe
Voor de organisatie van privé-evenementen (bruiloft, communie, verjaardag, enzovoort) of professionele evenementen (studiedagen, bedrijfsetentjes, …) beschikt de kasteelhoeve van Laneffe over drie goed uitgeruste zalen. De klanten krijgen ook een volledig
Monceau-fontaines
In 2007 ontwikkelde Monceau-Fontaines een complex van entertainmentruimten die te huur zijn voor alle privé- en professionele evenementen. Met een capaciteit van 10 tot 180 personen zijn ze geschikt voor zowel uw familiefeesten (bruiloften, verjaardagen,
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop vergaderzalen in Fosses-la-Ville
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Fosses-la-Ville? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Fosses-la-Ville dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Fosses-la-Ville
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Fosses-la-Ville. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Fosses-la-Ville was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Fosses-la-Ville, Evenementenlocaties in Fosses-la-Ville, Feestzalen in Fosses-la-Ville, Trouwlocaties in Fosses-la-Ville
Jouw vergaderzaal in Fosses-la-Ville toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Fosses-la-Ville. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: