Alle vergaderzalen in Amay op een rij
De beste vergaderzalen in Amay vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 8+ unieke vergaderzalen in Amay. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Salle Abbaye de la Paix Dieu
Een buitengewone omgeving met tuinen, binnenplaatsen en zalen ingericht voor het succes van al uw evenementen, trouwfeesten, seminaries, ...
Domaine Du Chateau De La Neuville
Voor al uw evenementen: doop, communie, feesten, bruiloften, begrafenissen, zakelijke diners, verjaardag, ... bieden we feestzalen voor 10 tot 150 personen
La Ferme de Gabelle
We zijn gespecialiseerd in het organiseren van bruiloften en bedrijfsseminars, maar we organiseren ook al uw andere recepties vanaf vijftien personen.
Kasteeldomein Modave
Dit prachtige kasteeldomein gelegen in een prachtig park te midden van 450 ha natuurgebied biedt verschillende zalen aan van wisselende grootte voor het organiseren van feesten als huwelijksfeesten en communies maar ook recepties, bedrijfsevenementen, ...
Chateau De Limont
We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.
Château du Val Saint-Lambert
Het Château du Val Saint-Lambert is een schat aan elegantie en karakter met uitzonderlijke ruimtes die historische charme combineren met moderne faciliteiten om aan al uw verwachtingen te voldoen.
Park Inn by Radisson Liege Airport
De ideale plek voor het organiseren van uw evenementen in de regio Luik. 9 modulaire vergaderzalen, uitgerust met moderne audiovisuele technologie en geschikt voor maximaal 300 personen. Het hotel heeft ook een restaurant en een ba
372 Coworking
Wij verhuren een vergaderruimte die plaats biedt aan maximaal 25 personen in een moderne, gezellige en leergierige coworkingruimte tussen Andenne en Ohey.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop vergaderzalen in Amay
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Amay? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Amay dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Amay
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Amay. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Amay was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Amay, Evenementenlocaties in Amay, Feestzalen in Amay, Trouwlocaties in Amay
Jouw vergaderzaal in Amay toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Amay. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: