Alle trouwlocaties in Oudenburg op een rij
De beste trouwlocaties in Oudenburg vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 18+ unieke trouwlocaties in Oudenburg. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Mister Spaghetti Oostende
Wilt u een gedenkwaardig evenement organiseren met een unieke twist? Mister Spaghetti biedt de perfecte groepsdinerervaring voor spaghettiliefhebbers.
Feestzaal D'Hofstee
Feestzaal D'Hofstee is landelijk gelegen tussen Brugge en de Kust. Prachtige Binnenplaats met Beeldfontein en Waterpartijen.
Hotel Astoria De Haan
Het Hotel Astoria De Haan is een riant gebouw in Belle Epoque stijl met zijn imposante hal en bar die uitgeeft op het zonnig terras en tuin.
Charmehotel Kruishof LuXus
Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.
Klokhof Loppem
Klokhof Loppem, een unieke locatie voor de organisatie van uw feesten: doopfeest, babyborrel, communie, verloving en huwelijk, jubileum, familiedag, receptie, ...
Pastorie Leke
De Pastoriesite wordt voor het publiek opengesteld als originele event venue (voor elk samenzijn met familie of vrienden) én professioneel kader (vergaderingen, bijeenkomsten, teamoverleg, coworking space met flexplekken en aparte vergaderruimtes).
La Brugeoise
La Brugeoise is een nieuwe en unieke eventlocatie, strategisch gelegen aan het station van Brugge. Het oude fabriekspand behoort toe tot het weinig bewaarde industriële erfgoed in Vlaanderen.
Surfing Elephant
Surfing Elephant surfclub ligt in Wenduine (deelgemeente van De Haan). Het prachtige houten gebouw ligt op het strand en heeft een ruim terras waar je met de voeten in het zand kan genieten van een hapje en een drankje.
Hotel Van der Valk Brugge - Oostkamp
De 4 sfeervol ingerichte zalen van Van der Valk Hotel Brugge Oostkamp zijn ideaal voor een zakelijke bijeenkomst maar ook voor een receptie, bruiloft of privé diner. Tevens beschikken we over 3 vergaderkamers.
Castellum Brugge-Oostkamp
Discreet vergaderen en evenementen organiseren in het unieke kader van het privé kasteeldomein.
Cabo
Gastronomisch restaurant met uitzicht op de haven van Blankenberge. Mogelijkheid om tapas en cocktails te bestellen op lounge terras, alsook de volledige zaak af te huren voor privé-feesten.
WP Hotels & Events bv
Een zakelijk paradijs op een steenworp van het strand Hotel Aazaert beschikt over 7 verschillende vergaderzalen, deze zijn apart of samen beschikbaar. Zowel voor vergaderingen in intieme kring als voor uitgebreide seminaries of conferenties.
Het Witte Paard Theater
"Jouw event, onze show: een onvergetelijke ervaring aan zee." Exclusieve events op maat, op een steenworp van het strand.
Colisee Theater
Deze historische revue- en cinemazaal biedt een stijlvolle setting om op maat gemaakte evenementen en professionele bijeenkomsten te huisvesten tot 400 personen. Een corporate meeting, congres, of product launch? Hier kan alles!
Salons Notredame
Salons Notredame is een feestzaal, maar ook voor traiteurdienst met of zonder bediening (afhaal) verzorgen we alles tot in het kleinste detail.
Cultuurhuis De Keizer
Welkom in Cultuurhuis De Keizer, de bruisende evenementenlocatie in het hart van West Vlaanderen.
Salons Ten Boogaerde
In een prachtig natuurkader tussen Kortemark en Hooglede vindt u Salons Ten Boogaerde. Hier staat kwaliteit van een verfijnde keuken en dagverse ingrediënten gecombineerd met een hartelijk onthaal centraal.
Feestzaal De Broecken
Feestzaal De Broecken in Esen, op een boogscheut van Diksmuide, is ideaal voor babyborrels, communiefeesten, familiefeesten of verjaardagsfeestjes.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.2/10. Gebaseerd op 11 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in Oudenburg'.
Pastorie Leke
Hospitality is key!
Wij hebben enorm van het feest genoten en zowel de locatie als de bediening, voeding en drank waren schitterend. Iedereen was erg tevreden! De weergoden waren ons welgezind, wat natuurlijk een extraatje geeft.
Pastorie Leke
Perfecte teamdag op een prachtige locatie
Onlangs organiseerden wij een teamdag op deze prachtige locatie waar oude en moderne elementen naadloos samenkomen. De historische architectuur en het moderne interieur creëerden een sfeervolle en uitnodigende omgeving.
De catering was uitstekend. We begonnen de dag met een heerlijk ontbijt en vroegen 's middags om een eenvoudige, lichte maaltijd. We kregen een voortreffelijke lunch, waaronder enkele heerlijke taco's.
Van begin tot eind werden we goed opgevolgd en vriendelijk ontvangen. Deze locatie is een absolute aanrader voor een succesvolle teamdag.
Pastorie Leke
Een Hemelse Ervaring bij Pastorie Leke!
Ons recente evenement bij Pastorie Leke was niets minder dan een epische achtbaanrit van genot! Van begin tot eind werden we in de watten gelegd, en eerlijk gezegd, voelden we ons als de koningen en koninginnen van Leke.
Laten we het eerst hebben over de locatie zelf. Het is alsof je een tijdmachine instapt die je meeneemt naar een authentieke, maar toch stijlvolle wereld. Ze hebben de perfecte balans gevonden tussen oud en nieuw, en het resultaat is gewoonweg adembenemend. Onze gasten waren verbaasd toen ze aankwamen - en eerlijk gezegd, wij ook!
En dan was er het eten, verzorgd door niemand minder dan Newport Foodies. Laten we gewoon zeggen dat we allemaal een paar extra kilo's hebben meegebracht, maar het was het absoluut waard! Elk gerecht was als een kunstwerk voor onze smaakpapillen. We hebben nog nooit zoveel "mmm's" en "wow's" gehoord tijdens een maaltijd. Alle lof voor de chef-koks!
Het evenementsteam, onder leiding van de onvermoeibare Antoine, was als een goed geoliede machine. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de details. We konden gewoon ontspannen en genieten, wetende dat alles soepel verliep.
En laten we niet vergeten dat Pastorie Leke en Newport Foodies als een geolied duo samenwerkten. De samenwerking was zo naadloos dat ons evenement zonder enige hapering verliep. Het was als een perfect uitgevoerde symfonie.
Kortom, we kunnen Pastorie Leke en Antoine niet genoeg aanbevelen. Onze gasten waren onder de indruk, en wij waren dat ook. Als je op zoek bent naar de perfecte locatie voor je volgende evenement, zoek dan niet verder. Dit is de plek om te zijn.
Pastorie Leke
Huwelijksfeest
Mijn man en ik waren op zoek naar een atypische locatie voor ons huwelijksfeest. Toen we deze prachtige locatie tegenkwamen op het internet waren we helemaal verkocht!
We konden twee dagen later op bezoek. Een prachtige authentieke locatie die zeer mooi werd opgewaardeerd. Door de doordachte renovatie komen de authentieke elementen zeer mooi naar voor en is het gebouw toch hypermodern.
Tijdens hetzelfde bezoekmoment heeft Antoin ons een zeer mooi concept voorgesteld. We gingen met een zeer goed gevoel naar huis!
De locatie is vrij van brouwer en catering. Antoine doet ook zelf catering (NewPort foodies). We stonden hier zeker voor open en vroegen een offerte aan. De kostprijs van de catering en personeel viel buiten ons vooropgesteld budget dus hebben we beslist met externe catering te werken. De locatie werd gereserveerd en betaald.
Tijdens het tweede en derde bezoek leerden we de broer van Antoin kennen, Laurenz. Er bleek een voorval te zijn geweest met huurders. Er werd binnen gerookt, er was schade en er kwamen verschillende klachten van geluidsoverlast… We werden tijdens het bezoek meermaals gewaarschuwd dat ze dit niet meer willen meemaken en we geluidsoverlast moeten vermijden. We vonden dit verschrikkelijk en beloofden om het maximale te doen om gelijkaardige situaties te voorkomen. Laurenz gaf te kennen dat er iemand aanwezig zal zijn op het feest om dit te controleren. Ook de koffie was plots niet meer inbegrepen voor trouwfeesten, ondanks dit wel in de gebruiksovereenkomst stond die ons werd toegestuurd. Een heleboel negativiteit dus.
De week van de trouw, tijdens de voorbereiding diende verschillende zaken geleverd te worden bv. brouwer en catering… We kregen het gevoel dat dit een enorme last was voor hen. Alles was precies te veel gevraagd… ze moeten speciaal iemand sturen om berging te openen… Maar dit kan je toch verwachten met vrije brouwer en catering? De dag voordien huurden we de locatie af om alles klaar te zetten. Het meubilair die gevraagd/gehuurd was stond nog niet klaar waardoor we pas later zijn kunnen beginnen. De locatie was niet proper voor verhuur. Er hingen spinnenwebben, de vloer en ramen waren vuil. Toch maakten we er het beste van en stond alles klaar voor onze trouwdag. Wat een prachtige dag moest zijn eindigde in mineur. Overdag hadden we een bandje gevraagd om wat achtergrondmuziek te spelen tijdens de receptie. Dit was blijkbaar al een foute boel. Wat is het probleem precies op een zaterdagnamiddag?
Om 21 u 30 was al het volk binnen en alle ramen en deuren waren gesloten. Toen de DJ begon was het hek van de dam. De DJ controleerde het geluid binnen continu met een decibelmeter. Met de deuren en ramen gesloten was buiten bijna niets te horen. Toch liep Laurenz het hele feest ijsberend rond in de tuin. Meermaals kwam hij binnen om te klagen over het geluid. We vroegen steeds aan de DJ om het geluid te minderen, wat hij ook deed. Tot je de mensen beter kon horen babbelen dan de muziek zelf. Onze DJ had er genoeg van, op deze manier kan hij zijn werk niet doen. Hij vloog uit tegen de eigenaars aangezien we volledig in ons recht zijn en wettelijk niets verkeerd doen. Zowel de DJ, het barpersoneel als de catering had dit nog nooit eerder gezien. Iedereen vond de manier van handelen volledig buiten proportie.
Laurenz dreigde meermaals dat er klachten binnenkwamen en dat de politie is langsgeweest. Echter hebben we nooit zelf politie gezien en zijn ze al zeker niet binnengekomen om te melden dat het te luid was. Uiteindelijke kwamen mijn man en ikzelf naar buiten om met de eigenaars te praten. Moedeloos, vol onbegrip stonden we te discussiëren. Er werd geluisterd maar niet gehoord.
We waren diep teleurgesteld. Er werd ons een prachtig concept verkocht die jullie niet konden waarmaken. Indien dit niet de type feesten zijn waarvoor jullie willen verhuren, met alle respect. Maar kom hier dan voor uit.
Wat jullie vooral zijn vergeten is dat jullie verhuurd hebben voor een huwelijk. Trouwen doe je normaal maar 1 keer. Dit moest een prachtige en onbezorgde dag zijn.
Top trouwlocaties in Oudenburg
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Oudenburg? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Oudenburg dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Oudenburg
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Oudenburg. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Oudenburg was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Oudenburg, Evenementenlocaties in Oudenburg, Feestzalen in Oudenburg, Vergaderzalen in Oudenburg
Jouw trouwlocatie in Oudenburg toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Oudenburg. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: