Alle trouwlocaties in Nandrin op een rij
De beste trouwlocaties in Nandrin vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 16+ unieke trouwlocaties in Nandrin. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Le Grenier
Landelijke omgeving met typische vierkanthoeve in de regio Condroz-Liégeois. Onze feestzalen staan klaar voor uw evenement.
Domaine Du Chateau De La Neuville
Voor al uw evenementen: doop, communie, feesten, bruiloften, begrafenissen, zakelijke diners, verjaardag, ... bieden we feestzalen voor 10 tot 150 personen
Salle Abbaye de la Paix Dieu
Een buitengewone omgeving met tuinen, binnenplaatsen en zalen ingericht voor het succes van al uw evenementen, trouwfeesten, seminaries, ...
Château du Val Saint-Lambert
Het Château du Val Saint-Lambert is een schat aan elegantie en karakter met uitzonderlijke ruimtes die historische charme combineren met moderne faciliteiten om aan al uw verwachtingen te voldoen.
Au Vieux Souxhon
Veel mogelijkheden worden u aangeboden dankzij onze drie zeer functionele feestzalen en onze nette inrichting.
La Ferme de Gabelle
We zijn gespecialiseerd in het organiseren van bruiloften en bedrijfsseminars, maar we organiseren ook al uw andere recepties vanaf vijftien personen.
Kasteeldomein Modave
Dit prachtige kasteeldomein gelegen in een prachtig park te midden van 450 ha natuurgebied biedt verschillende zalen aan van wisselende grootte voor het organiseren van feesten als huwelijksfeesten en communies maar ook recepties, bedrijfsevenementen, ...
La Ferme d'Embourg
De boerderij is drie prachtige kamers voor uw activiteiten van 10 tot 350 personen. Gelegen op 300 meter van de hoofdweg. Makkelijk parkeren en te bereiken.
Chateau De Limont
We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.
BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
Group milord
Het alcazar, een close leu tik met een open haard en duizend-en-een-nacht decor, een feest, een bruiloft of ander evenement.
Au Portail
Voor een bruiloft, een communie, een verjaardag of een ander evenement, kom en proef de geneugten van de tafel in een rustieke en aangename omgeving!
La Mi'Lune
De "Mi'Lune", huis van dans en cultuur, gelegen in een oude industriële ruimte volledig gerenoveerd en uitgerust, stelt zijn passie en magie ten dienste van uw privé-evenementen of die van uw bedrijf.
Château de Florzé
Het kasteel van Florzé is de ideale plek voor al uw evenementen: bruiloften, privérecepties, bedrijfsrecepties, teambuilding, openbare evenementen, seminars, incentives, ...
Il Castellino
Je evenement wordt van begin tot eind begeleid door de patron. We hebben 4 feestzalen met al het gewenste comfort tot uw beschikking. Een zaal voor 250 personen en één voor 200 personen met tuin en terras, plus 2 zalen voor 50 personen met terras.
Ferme-Château de Marsinne
Ferme-Château de Marsinne is een betoverende omgeving voor uw bruiloft of familie-evenement. De charme van een oud gebouw en de eenvoud van een prachtige boerderij met een mooie bloemrijke binnenplaats...
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 51 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in Nandrin'.
BluePoint Liège
Uitstekende ontvangst op basis van een indrukwekkende infrastructuur.
Hartelijk dank voor uw welkom tijdens onze teambuildingsdag!
Uw modulaire en zeer goed uitgeruste kamers hebben gemakkelijk gespeeld met ons ritmische schema -> Kom hier langs voor de lunch terwijl we de organisatie van uw vorige kamer veranderen, noch gezien noch bekend. Wat een goocheltruc!
Het organiseren van het evenement was een plezier dankzij jullie steun tijdens de voorbereiding en uitvoering ervan.
Dit alles onderstreept door een kwalitatieve cateringservice...
Nogmaals bedankt!
BluePoint Liège
Onberispelijke service
Perfect uitgeruste kamers, zeer gemakkelijke en flexibele organisatie, uitstekende maaltijd.
BluePoint Liège
Erg bedankt
Hallo meneer De Smedt,
Met dit kleine e-mailtje wil ik namens het Comité van de Grande Commanderie de Saint-Bacchus de Liège-Verviers u, evenals uw hele team, uit de grond van mijn hart bedanken voor uw bijdrage aan de organisatie van ons 50e Hoofdstuk Meesterlijk.
Je bent een geweldige architect geweest van ons totale succes. Uw reactievermogen, uw professionaliteit en vooral uw vriendelijkheid hebben ons overweldigd.
Alles wat we tijdens onze voorbereidende gesprekken vroegen, werd bereikt en nog meer als ik bijvoorbeeld aan de menukaart denk.
Dankzij u hebben wij de felicitaties ontvangen van onze Grootmeester van de Orde en van onze Grootcontable van België.
Veel mensen hebben mij verteld dat we de lat zo hoog hebben gelegd wat betreft het organiseren van dit Magistrale Kapittel dat het heel moeilijk zou zijn om met ons te concurreren!!!
Alles was perfect: de examenzaal van Ecuyers, de kapittelzaal, het aperitief met de projectie van het tafelplan, de eetkamer met projectie van de Powerpoint, de absoluut heerlijke maaltijd (een dikke proficiat aan zowel de chef als zijn brigade) zonder we vergeten een absoluut onberispelijke service (dankzij Caroline en het team).
Geachte heer De Smedt, Beste Benoît: hartelijk dank voor alles!!! Ik hoop dat we in de nabije toekomst nog steeds de kans krijgen om samen te werken???
Fijne dag en vooral veel succes, verander niets.
Met vriendelijke groeten.
Voor de commissie,
Guy Legros
Commandant
BluePoint Liège
Geweldig evenement met Bluepoint!
Geweldig werk! Als u op zoek bent naar een locatie voor een succesvol evenement, dan is dit de plek om naartoe te gaan. 10/10 tevredenheid. Alles werd met zorg en professionaliteit gedaan. Het betrokken team heeft ons gedurende de hele organisatie van het evenement bijgestaan en het is een grote opluchting om iemand te hebben die uw project vanaf het begin begrijpt.
Top trouwlocaties in Nandrin
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Nandrin? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Nandrin dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Nandrin
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nandrin. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Nandrin was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Nandrin, Evenementenlocaties in Nandrin, Feestzalen in Nandrin, Vergaderzalen in Nandrin
Jouw trouwlocatie in Nandrin toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Nandrin. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: