Alle trouwlocaties in 's Gravenvoeren op een rij
De beste trouwlocaties in 's Gravenvoeren vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 25+ unieke trouwlocaties in 's Gravenvoeren. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Furonis feestzaal
Onze feestzaal ligt in het hart van het dorp Fouron-le-Comte en is ideaal voor bruiloften, communies en verjaardagen. Onze feestzaal heeft een parkeerplaats, een speeltuin, een volledig uitgeruste keuken en is bovendien vrij van cateraar.
Brasserie Het Rode Bos
Het Rode Bos is een volledig gerenoveerde, landelijk gelegen brasserie waar gasten een aangeklede kop koffie, een glas straf getapt speciaalbier, een lichte lunch of uitgebreid diner kunnen gebruiken, ...
Restaurant Café Modern
Een historisch pand met een verhaal. Dat we moderniseren waar nodig, maar vooral de luxe sfeer en oude ziel behouden.
Le Domaine des Prés fleuris
Het Domaine des Prés Fleuris biedt verschillende feestzalen en alle service met betrekking tot uw evenementen: bruiloft, familiefeest, bedrijfsfeest en alle andere evenementen.
Tapijn
Met meer dan 300m2 binnenruimte, een industriële uitstraling, een hoog plafond en ruim 100m2 buitenruimte, biedt Tapijn ruimte aan maximaal 400 personen.
Les Pignons Blancs
Welk evenement je ook wilt organiseren, Les Pignons Blancs hebben de infrastructuur.
Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
De ideale locatie voor al uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten door de verscheidenheid aan zalen en de royale capaciteit. Onze 'locatie bestaat uit diverse multifunctionele vergaderruimtes tot een capaciteit van maar liefst 1000 gasten.
Rebelle Maastricht
Gevestigd in de Augustijnenkerk, een Rijksmonument uit de 17de eeuw met een bijzondere uitstraling door haar hoge plafond, fantastische raampartij en meer dan indrukwekkende interieur.
Ferme des Beaux-Monts
Wij verwelkomen u in een eigentijdse en stedelijke omgeving, maar even elegant als prestigieus voor uw huwelijk, communie, doop, verjaardag, familie of zakelijke viering, ...
EMG Venue De Groote Sociëteit
De Groote Sociëteit is door haar mooie en centrale ligging een unieke evenementenlocatie voor het houden van presentaties, lezingen, vergaderingen en recepties.
Onder de brug
Wilt u op een unieke plek uw trouwfeest of privéfeest organiseren. Het glas heffen met uw zakenpartners of collega’s? Onder de Brug is uitermate geschikt als exclusieve event locatie in Limburg.
Château St. Gerlach
In Valkenburg, in het schitterende Ingendael, op 10 minuten rijden van Maastricht, ligt Château St. Gerlach. Een landgoed vol herinneringen en met een overweldigende schoonheid en grandeur.
La Fabrik
La Fabrik is een groepering van oude industriële gebouwen die in 'event spaces' geconverteerd zijn. 6 ruimtes op 2 niveaus met een totaal oppervlakte van 6000 m²!
Buitenplaats Vaeshartelt
Kasteel Vaeshartelt heeft een alles-onder-één-dak formule. Er staan 22 vergaderzalen en 4 klassieke feestzalen tot uw beschikking. Voor een plenaire sessie kunt u met maximaal 200 personen terecht, met de mogelijkheid om uit te breiden.
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
Restaurant Bien Soigné
Wij verzorgen vakkundig al uw feesten, zowel in het bedrijfsleven als in de privé. Een bruiloft, receptie, buffet, babyborrel, communie, seminarie, personeelsuitje of verjaardag, ... voor elke gelegenheid zijn wij de juiste partner.
Kasteel Pietersheim
Wilt u op een unieke plek uw bruiloft, communie of zakelijk evenement organiseren. Wilt u uw medewerkers en/of relaties verwennen met een mooie avond? Dan is Kasteel Pietersheim bij uitstek de plek die aan al uw wensen voldoet.
Labyrint Drielandenpunt
Labyrint Drielandenpunt & Taverne De Grenssteen bieden grenzeloos vermaak op en rondom het hoogste punt van Nederland. Onze mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd.
La Mi'Lune
De "Mi'Lune", huis van dans en cultuur, gelegen in een oude industriële ruimte volledig gerenoveerd en uitgerust, stelt zijn passie en magie ten dienste van uw privé-evenementen of die van uw bedrijf.
La Butte aux Bois
Een 5-sterren superior hotelresort met een prachtige omgeving, 60 weelderige kamers, een Michelin-restaurant met twee sterren, een tijdloze bistrôt en een Shiseido Spa.... en meer!
Ferme du Haras
U hebt besloten om op een unieke plek samen te komen om een verjaardag, een doop, een communie, een familiefeest, een gouden bruiloft, een bedrijfsdiner of zelfs om uw bruiloft te organiseren. Ferme du Haras is de ideale locatie.
Group milord
Het alcazar, een close leu tik met een open haard en duizend-en-een-nacht decor, een feest, een bruiloft of ander evenement.
Van der Valk Hotel Verviers
Voor de organisatie van seminaries vergaderingen, tentoonstellingen, bruiloften, doopfeesten, communiefeesten, personeelsfeesten ...
Martin's Rentmeesterij
Martin’s Rentmeesterij is situated 150m of a heritage site: the Grand Commandery of Alden Biesen, which boasts a stunning location in Bilzen, in Flemish Limburg.
BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 51 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in 's Gravenvoeren'.
BluePoint Liège
Uitstekende ontvangst op basis van een indrukwekkende infrastructuur.
Hartelijk dank voor uw welkom tijdens onze teambuildingsdag!
Uw modulaire en zeer goed uitgeruste kamers hebben gemakkelijk gespeeld met ons ritmische schema -> Kom hier langs voor de lunch terwijl we de organisatie van uw vorige kamer veranderen, noch gezien noch bekend. Wat een goocheltruc!
Het organiseren van het evenement was een plezier dankzij jullie steun tijdens de voorbereiding en uitvoering ervan.
Dit alles onderstreept door een kwalitatieve cateringservice...
Nogmaals bedankt!
BluePoint Liège
Onberispelijke service
Perfect uitgeruste kamers, zeer gemakkelijke en flexibele organisatie, uitstekende maaltijd.
BluePoint Liège
Erg bedankt
Hallo meneer De Smedt,
Met dit kleine e-mailtje wil ik namens het Comité van de Grande Commanderie de Saint-Bacchus de Liège-Verviers u, evenals uw hele team, uit de grond van mijn hart bedanken voor uw bijdrage aan de organisatie van ons 50e Hoofdstuk Meesterlijk.
Je bent een geweldige architect geweest van ons totale succes. Uw reactievermogen, uw professionaliteit en vooral uw vriendelijkheid hebben ons overweldigd.
Alles wat we tijdens onze voorbereidende gesprekken vroegen, werd bereikt en nog meer als ik bijvoorbeeld aan de menukaart denk.
Dankzij u hebben wij de felicitaties ontvangen van onze Grootmeester van de Orde en van onze Grootcontable van België.
Veel mensen hebben mij verteld dat we de lat zo hoog hebben gelegd wat betreft het organiseren van dit Magistrale Kapittel dat het heel moeilijk zou zijn om met ons te concurreren!!!
Alles was perfect: de examenzaal van Ecuyers, de kapittelzaal, het aperitief met de projectie van het tafelplan, de eetkamer met projectie van de Powerpoint, de absoluut heerlijke maaltijd (een dikke proficiat aan zowel de chef als zijn brigade) zonder we vergeten een absoluut onberispelijke service (dankzij Caroline en het team).
Geachte heer De Smedt, Beste Benoît: hartelijk dank voor alles!!! Ik hoop dat we in de nabije toekomst nog steeds de kans krijgen om samen te werken???
Fijne dag en vooral veel succes, verander niets.
Met vriendelijke groeten.
Voor de commissie,
Guy Legros
Commandant
BluePoint Liège
Geweldig evenement met Bluepoint!
Geweldig werk! Als u op zoek bent naar een locatie voor een succesvol evenement, dan is dit de plek om naartoe te gaan. 10/10 tevredenheid. Alles werd met zorg en professionaliteit gedaan. Het betrokken team heeft ons gedurende de hele organisatie van het evenement bijgestaan en het is een grote opluchting om iemand te hebben die uw project vanaf het begin begrijpt.
Top trouwlocaties in 's Gravenvoeren
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van 's Gravenvoeren? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in 's Gravenvoeren dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van 's Gravenvoeren
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van 's Gravenvoeren. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van 's Gravenvoeren was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in 's Gravenvoeren, Evenementenlocaties in 's Gravenvoeren, Feestzalen in 's Gravenvoeren, Vergaderzalen in 's Gravenvoeren
Jouw trouwlocatie in 's Gravenvoeren toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in 's Gravenvoeren. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: