Evenementenverhuur
Op zoek naar 'evenementenverhuur'? In onze database vind je alle leveranciers die evenementenverhuur aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'evenementenverhuur'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
Neptunus bv
Specialist in tenten voor evenementen en demontabel bouwen.
Neptunus Belgium bv
Neptunus is de onbetwiste expert als het gaat om tenten of tijdelijke accommodaties voor uw evenement. U vindt ons op sportevenementen, culinaire evenementen, bedrijfsfeesten, productlanceringen, beurzen, ijsbanen en vele andere evenementen.
Coby International Fair Support
Coby-IFS is één van Europa’s grootste verhuurbedrijven van vloerbedekking en meubilair voor evenementen, beurzen, congressen, tentoonstellingen, seminars etc. Wij staan voor absolute kwaliteit in materiaal en service.
Pastorie Leke
De Pastoriesite wordt voor het publiek opengesteld als originele event venue (voor elk samenzijn met familie of vrienden) én professioneel kader (vergaderingen, bijeenkomsten, teamoverleg, coworking space met flexplekken en aparte vergaderruimtes).
The Decoration Factory
Begonnen als decorbouw en schilderbedrijf zijn wij nu uitgegroeid tot een algemeen Party-verhuurbdrijf met het grootste assortiment en de meeste aantallen per artikel in de gehele regio.
Fun-Pro Attractieverhuur + Events
Bij Fun-Pro draait alles om FUN en PROfesionaliteit. Alleen wanneer beide elementen samenkomen, streven we naar optimale resultaten en uitdagingen.
Meer resultaten wereldwijd
Van Schie bv
Van Schie is actief in de verhuur van vele typen pontons voor evenementen. Tevens levert Van Schie rijplaten, bruggen, kranen en heeft zij eigen transport.
Festum Event Supplies
Bij Festum Event Supplies ben je altijd verzekerd van nét dat beetje extra tijdens jouw evenement.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.2/10. Gebaseerd op 11 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenverhuur'.
Pastorie Leke
Hospitality is key!
Wij hebben enorm van het feest genoten en zowel de locatie als de bediening, voeding en drank waren schitterend. Iedereen was erg tevreden! De weergoden waren ons welgezind, wat natuurlijk een extraatje geeft.
Pastorie Leke
Perfecte teamdag op een prachtige locatie
Onlangs organiseerden wij een teamdag op deze prachtige locatie waar oude en moderne elementen naadloos samenkomen. De historische architectuur en het moderne interieur creëerden een sfeervolle en uitnodigende omgeving.
De catering was uitstekend. We begonnen de dag met een heerlijk ontbijt en vroegen 's middags om een eenvoudige, lichte maaltijd. We kregen een voortreffelijke lunch, waaronder enkele heerlijke taco's.
Van begin tot eind werden we goed opgevolgd en vriendelijk ontvangen. Deze locatie is een absolute aanrader voor een succesvolle teamdag.
Pastorie Leke
Een Hemelse Ervaring bij Pastorie Leke!
Ons recente evenement bij Pastorie Leke was niets minder dan een epische achtbaanrit van genot! Van begin tot eind werden we in de watten gelegd, en eerlijk gezegd, voelden we ons als de koningen en koninginnen van Leke.
Laten we het eerst hebben over de locatie zelf. Het is alsof je een tijdmachine instapt die je meeneemt naar een authentieke, maar toch stijlvolle wereld. Ze hebben de perfecte balans gevonden tussen oud en nieuw, en het resultaat is gewoonweg adembenemend. Onze gasten waren verbaasd toen ze aankwamen - en eerlijk gezegd, wij ook!
En dan was er het eten, verzorgd door niemand minder dan Newport Foodies. Laten we gewoon zeggen dat we allemaal een paar extra kilo's hebben meegebracht, maar het was het absoluut waard! Elk gerecht was als een kunstwerk voor onze smaakpapillen. We hebben nog nooit zoveel "mmm's" en "wow's" gehoord tijdens een maaltijd. Alle lof voor de chef-koks!
Het evenementsteam, onder leiding van de onvermoeibare Antoine, was als een goed geoliede machine. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de details. We konden gewoon ontspannen en genieten, wetende dat alles soepel verliep.
En laten we niet vergeten dat Pastorie Leke en Newport Foodies als een geolied duo samenwerkten. De samenwerking was zo naadloos dat ons evenement zonder enige hapering verliep. Het was als een perfect uitgevoerde symfonie.
Kortom, we kunnen Pastorie Leke en Antoine niet genoeg aanbevelen. Onze gasten waren onder de indruk, en wij waren dat ook. Als je op zoek bent naar de perfecte locatie voor je volgende evenement, zoek dan niet verder. Dit is de plek om te zijn.
Pastorie Leke
Huwelijksfeest
Mijn man en ik waren op zoek naar een atypische locatie voor ons huwelijksfeest. Toen we deze prachtige locatie tegenkwamen op het internet waren we helemaal verkocht!
We konden twee dagen later op bezoek. Een prachtige authentieke locatie die zeer mooi werd opgewaardeerd. Door de doordachte renovatie komen de authentieke elementen zeer mooi naar voor en is het gebouw toch hypermodern.
Tijdens hetzelfde bezoekmoment heeft Antoin ons een zeer mooi concept voorgesteld. We gingen met een zeer goed gevoel naar huis!
De locatie is vrij van brouwer en catering. Antoine doet ook zelf catering (NewPort foodies). We stonden hier zeker voor open en vroegen een offerte aan. De kostprijs van de catering en personeel viel buiten ons vooropgesteld budget dus hebben we beslist met externe catering te werken. De locatie werd gereserveerd en betaald.
Tijdens het tweede en derde bezoek leerden we de broer van Antoin kennen, Laurenz. Er bleek een voorval te zijn geweest met huurders. Er werd binnen gerookt, er was schade en er kwamen verschillende klachten van geluidsoverlast… We werden tijdens het bezoek meermaals gewaarschuwd dat ze dit niet meer willen meemaken en we geluidsoverlast moeten vermijden. We vonden dit verschrikkelijk en beloofden om het maximale te doen om gelijkaardige situaties te voorkomen. Laurenz gaf te kennen dat er iemand aanwezig zal zijn op het feest om dit te controleren. Ook de koffie was plots niet meer inbegrepen voor trouwfeesten, ondanks dit wel in de gebruiksovereenkomst stond die ons werd toegestuurd. Een heleboel negativiteit dus.
De week van de trouw, tijdens de voorbereiding diende verschillende zaken geleverd te worden bv. brouwer en catering… We kregen het gevoel dat dit een enorme last was voor hen. Alles was precies te veel gevraagd… ze moeten speciaal iemand sturen om berging te openen… Maar dit kan je toch verwachten met vrije brouwer en catering? De dag voordien huurden we de locatie af om alles klaar te zetten. Het meubilair die gevraagd/gehuurd was stond nog niet klaar waardoor we pas later zijn kunnen beginnen. De locatie was niet proper voor verhuur. Er hingen spinnenwebben, de vloer en ramen waren vuil. Toch maakten we er het beste van en stond alles klaar voor onze trouwdag. Wat een prachtige dag moest zijn eindigde in mineur. Overdag hadden we een bandje gevraagd om wat achtergrondmuziek te spelen tijdens de receptie. Dit was blijkbaar al een foute boel. Wat is het probleem precies op een zaterdagnamiddag?
Om 21 u 30 was al het volk binnen en alle ramen en deuren waren gesloten. Toen de DJ begon was het hek van de dam. De DJ controleerde het geluid binnen continu met een decibelmeter. Met de deuren en ramen gesloten was buiten bijna niets te horen. Toch liep Laurenz het hele feest ijsberend rond in de tuin. Meermaals kwam hij binnen om te klagen over het geluid. We vroegen steeds aan de DJ om het geluid te minderen, wat hij ook deed. Tot je de mensen beter kon horen babbelen dan de muziek zelf. Onze DJ had er genoeg van, op deze manier kan hij zijn werk niet doen. Hij vloog uit tegen de eigenaars aangezien we volledig in ons recht zijn en wettelijk niets verkeerd doen. Zowel de DJ, het barpersoneel als de catering had dit nog nooit eerder gezien. Iedereen vond de manier van handelen volledig buiten proportie.
Laurenz dreigde meermaals dat er klachten binnenkwamen en dat de politie is langsgeweest. Echter hebben we nooit zelf politie gezien en zijn ze al zeker niet binnengekomen om te melden dat het te luid was. Uiteindelijke kwamen mijn man en ikzelf naar buiten om met de eigenaars te praten. Moedeloos, vol onbegrip stonden we te discussiëren. Er werd geluisterd maar niet gehoord.
We waren diep teleurgesteld. Er werd ons een prachtig concept verkocht die jullie niet konden waarmaken. Indien dit niet de type feesten zijn waarvoor jullie willen verhuren, met alle respect. Maar kom hier dan voor uit.
Wat jullie vooral zijn vergeten is dat jullie verhuurd hebben voor een huwelijk. Trouwen doe je normaal maar 1 keer. Dit moest een prachtige en onbezorgde dag zijn.
Evenementenverhuur
Zoek je naar 'evenementenverhuur' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan heb je geluk. Op onze website vind je maar liefst 8 leveranciers om je hiermee te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de perfecte organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Evenementenverhuur: alles op één website
Wij hebben alle bedrijven voor evenementenverhuur op een pagina geplaatst zodat je moeiteloos kunt selecteren. Bekijk onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op locatie. Handig, tock?
Voor diensten als evenementenverhuur, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde diensten kun je op eventplanner.be terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Link aanmelden
Voeg zelf kosteloos een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden prospecten die op zoek zijn naar evenementenverhuur. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.