Alle feestzalen in Carnières op een rij
De beste feestzalen in Carnières vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 20+ unieke feestzalen in Carnières. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
L'alexandrin
Ontdek L'alexandrin, een eersteklas evenementenlocatie in La Louvière, perfect voor bruiloften, recepties en conferenties, en biedt een prachtige moderne ruimte met all-inclusive arrangementen.
Le Val-Fayt
La Ferme du Val-Fayt heeft 3 ruimtes voor uw seminaries en banketten.
Salle L'Etrier
L'Etrier is een multifunctionele, traiteurvrije feestzaal die plaats biedt aan maximaal 180 personen zittend.
Monceau-fontaines
In 2007 ontwikkelde Monceau-Fontaines een complex van entertainmentruimten die te huur zijn voor alle privé- en professionele evenementen. Met een capaciteit van 10 tot 180 personen zijn ze geschikt voor zowel uw familiefeesten (bruiloften, verjaardagen,
L'étincelle
Voor al uw evenementen kunnen wij uw ideale partner worden. Een avond, uw bruiloft, een tentoonstelling, een oenologische proeverij, enz.
Hotel Charleroi Airport
Of het nu om een zakelijk of een feestelijk evenement gaat. Hotel Charleroi Airport heeft altijd wel een gepast aanbod.
Charleroi Espace Meeting Européen - CEME ASBL
CEME beschikt over vergaderzalen, een gehoorzaal en andere flexibele ruimten. Sinds 2001, beheert CEME verschillende publieke of private evenementen: professionele vergaderingen, opleidingen, huwelijken en private feesten
La Fourchette d'Or
Feestzaal, evenementenplanner.
Ferme de la Pitance
Gelegen in Henegouwen, in Gosselies, op enkele minuten van Charleroi, biedt de Ferme de la Pitance en haar cateringservice de verhuur van feest- en feestzalen voor zowel uw privé- als professionele evenementen.
Château Mondron
Tenwoordig, gedeeltelijk gerenoveerd, biedt het grote zalen voor de organisatie van uw evenementen: bruiloften, seminars, communies, verjaardagen ... Profiteer van een unieke omgeving en help mee om een uitzonderlijk erfgoed te behouden.
La Ferme De Widewance
Het hele team van La Ferme de Widewance heet u welkom in een natuurlijke en warme omgeving. De ontvangstruimte uit 1780 heeft een majestueus zichtbaar raamwerk.
Château d'Havré
Verhuur van zalen (bruiloften, verjaardagen, teambuilding, enz.). Wat is er idyllischer, majestueuzer dan trouwen in een van de oudste en meest prestigieuze kastelen van ons cultureel en architectonisch erfgoed!
Traiteur Etienne Dufiefs
De zaal voor bruiloftsrecepties, gelegen op de site van de abdij van Aulne, geniet een idyllische omgeving, omringd door tuinen aan de rand van het bos. Een ideale plek om uw recepties te organiseren.
Ferme du Clocher
La Ferme du clocher biedt zaalverhuur aan voor uw banketten, bruiloften, communies, verjaardagen, recepties, bedrijfsfeesten, seminars, barbecues, enz.
CAP Innove
Cap Innove is niet alleen een zakencentrum in Nijvel, het is ook een seminariecentrum met een meer dan compleet aanbod!
Commanderie de Vaillampont
4 zalen om uw evenement te organiseren in een unieke omgeving! Multifunctionele en modulaire ruimtes: mogelijkheid om meerdere ruimtes te combineren.
Ferme de Grambais
Une ferme exceptionnelle de l'ancienne Seigneurie de Grambais du XIII ème siècle qui offre un cadre calme, rustique et chaleureux.
Chateau du Saulchoy
Voor alle soorten evenementen: bruiloft, communie, doopsel, seminarie, verjaardag, avond, tentoonstelling... Wij verwelkomen u in een betoverende setting.
La Ferme des Oliviers
La ferme des Oliviers heeft de ideale sfeer om een feest, vergadering, seminar, cocktail, bruiloft, speciale gebeurtenis, in optimale omstandigheden te organiseren.
Ferme de Martinrou
Grote parkings, een binnenplaats met bomen, tuinen rondom en een oude gerestaureerde kapel maken van Martinrou een plek waar het goed is om vrienden, familie, medewerkers of klanten te ontvangen. Zowel zomer als winter verdienen de plekken rust, voor een
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop feestzalen in Carnières
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Carnières? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Carnières dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Carnières
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Carnières. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Carnières was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Carnières, Evenementenlocaties in Carnières, Trouwlocaties in Carnières, Vergaderzalen in Carnières
Jouw feestzaal in Carnières toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Carnières. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: