Alle feestzalen in Sint-Truiden op een rij
De beste feestzalen in Sint-Truiden vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 25+ unieke feestzalen in Sint-Truiden. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Stayen nv
Stayen is het multifunctionele stadion van voetbalclub Sint-Truiden. Met meer dan 4000m² aan polyvalente zalen, 77 hotelkamers en 1000 parkeerplaatsen is het dé locatie voor kleine of grote bedrijfsevents.
Hoeve op den Mierhoop
Welkom op onze natuur- en belevingsboerderij, de ideale locatie voor evenementen groot en klein! Onze boerderij biedt een prachtige omgeving voor allerlei soorten feesten en evenementen, van intieme familiefeesten tot grote bedrijfsevents.
De Waterhoek
In het landelijke Geetbets, op de grens van Brabant en Limburg bent u te gast in deze stijvolle Kasteelhoeve anno 1765. Het volledige complex heeft 2 grote zalen en een 6-tal kleinere zalen die plaats bieden aan 700 personen. Voor grote evenementen zoals
Rubenshof
Wij bieden U stijlvol ingerichte zalen van 20 tot 300 personen. Deze zalen zijn geschikt voor elk feest of evenement en beide zalen zijn voorzien van airconditioning.
De Beekhoeve
In het pittoreske dorpje Neerlanden bevindt zich de Beekhoeve. Een prachtige Brabantse vierkantshoeve uit de 18de eeuw, met een grote binnenkoer. De geschikte lokatie voor allerhande feesten.
Hoeve Ferme Goyens
Hoeve Goyens : karaktervolle feestzaal in de gerestaureerde stallen van onze authentieke familiale hoeve gebouwd in 1934. Geschikt voor al uw feesten, evenementen, recepties zoals babyborrels, communies, verjaardagsfeesten, jubilea, trouwfeesten, ...
Parochiecentrum Hogen
Het parochiecentrum in Hogen is de ideale locatie voor eetdagen, voorstellingen, spelavonden, vergaderingen of privé-feesten.
Feestzaal Parochiaal Centrum Koninksem Tongeren
Onze Parochiezaal beschikt over een ruime polyvalente zaal. Geschikt voor 120 tot 180 personen afhankelijk van het type evenement. De ideale locatie in een landelijke omgeving voor een feestje, babyborrel, bbq, receptie, tentoonstelling,...
Radisson Blu Hotel, Hasselt
De Twee Torens! Het Hasseltse begrip voor het Radisson Blu Hotel, Hasselt en Park Inn by Radisson Hasselt. Deze iconische tevens hoogste gebouwen van de stad bieden een indrukwekkend uitzicht over het centrum en zijn intern verbonden met elkaar.
WHH CV - Feestzaal Kiezelhuys
Het Kiezelhuys, uw vertrouwde locatie voor events, feesten en afhaalcatering.
Trimalchio Catering
De perfecte locatie voor je event? De mogelijkheden zijn grenzeloos: van een exclusieve kasteeltuin tot ene volledig uitgeruste en stijlvolle feestzaal. Heb je zelf een geweldig decor in gedachten?
Clarenhof
Geef je meeting of event een religieus tintje in deze prachtige kapel van een voormalig Clarissenklooster.
The Venue Hasselt
Ontdek The Venue: Dé locatie voor jouw evenement
Chateau De Limont
We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.
Holiday Inn Hasselt
Organiseer uw event, meeting,... in het gerenoveerde Holiday Inn Hasselt, gelegen op slechts 200 meter van de Hasseltse trendy winkelstraten en gezellige bars en restaurants.
't Borrelhuis
Naast het restaurant, de taverne en het terras, heeft het Borrelhuis verschillende zalen ter beschikking van 20 tot 150 personen, de zaalopstelling kan worden aangespast naargelang de gelegenheid: Huwelijk, verjaardag, communie, ...
Au Portail
Voor een bruiloft, een communie, een verjaardag of een ander evenement, kom en proef de geneugten van de tafel in een rustieke en aangename omgeving!
Kinepolis Hasselt
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Hasselt, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Hasselt ontdekken.
Grenslandhallen vzw
Grenslandhallen van Hasselt: een uniek multifunctioneel evenementencomplex. Haast elk evenement kan op deze locatie plaatsvinden.
Versuz
Are you looking for a stylish venue for your event, with the right facilities and comfort?
Trixxo Arena Hasselt
De Ethias Arena is de grootste evenementenhal van de Grenslandhallen en dus ideaal voor het organiseren van massa-evenementen.
Rederij Limburgia nv
Met onze 24 jaar ervaring in catering en events en 15 jaar een gevestigde waarde met feesten op het water zijn we fier onze nieuwe locatie aan te bieden 'BARGO' het grootste eventschip, we hebben alles in huis voor een zeer geslaagd event en of feest !
Park Ven
Van feesten met vrienden en familie tot een teambuilding met collega’s… wij zorgen steeds voor een authentieke beleving. Creatieve foodconcepten en seizoensgebonden decors, maken het voor jou compleet.
Schuppezot
Ambiancecafé Schuppezot is de perfecte locatie voor je private of zakelijke feest.
Thiewinkel23
Graag stel ik Thiewinkel23 even kort voor. Thiewinkel23 is een 30 jaren huis dat mooi gerenoveerd is. Je hebt ruimtes om de flexwerken, vergaderen, feesten.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.8/10. Gebaseerd op 6 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Sint-Truiden'.
Kinepolis Hasselt
Sinterklaasfeest DHL Service Logistics
Ons Sinterklaasfeest bij Kinepolis Hasselt was zeer geslaagd om diverse redenen:
- makkelijk bereikbaar met ruime parkeermogelijkheid
- aparte onthaalbalie met bedrijfslogo
- verwelkoming op het scherm in de zaal
- gloednieuwe animatiefilm
- mooie ruimte om de Sint te ontvangen en cadeautjes uit te delen
- prima catering: voldoende en lekker eten/drank, aangepaste staantafeltjes op kindermaat waren een pluspunt
- aangename samenwerking zowel voor als tijdens het event
Kinepolis Hasselt
Teambuilding bij Kinepolis Hasselt
Kinepolis en Victus Sales werken al een tijdje samen, dus toen we een locatie nodig hadden voor onze volgende teambuilding dachten we ook meteen aan Kinepolis Hasselt.
De ligging is uitstekend, midden Limburg en met ruime parkeergelegenheid rondom de Kinepolis.
We hadden voor onze teambuilding een zaal nodig voor onze gastspreker die een 70-tal medewerkers zou gaan toespreken. Er is een grote variatie aan zalen beschikbaar in de Kinepolis Hasselt. Voor deze show hebben we een kleine zaal geboekt wat perfect was hiervoor.
Na de show hebben we een soort van speeddaten georganiseerd waarbij we een grote open ruimte nodig hadden, hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de foyer.
Kinepolis Hasselt heeft op deze dag aan de ingang een mooi onthaal met ons logo voorzien. Hier konden onze medewerkers zich aanmelden, kregen ze een armbandje om en werden ze begeleid naar de juiste zaal.
Bij aankomst aan de zaal stonden de waterflesjes ook lekker klaar.
Als je een event wilt organiseren is Kinepolis Hasselt zeker en vast een zeer interessante locatie, ze denken ook met je mee en proberen voor je mee te zoeken naar oplossingen, wat zeer fijn is. Ze zijn makkelijk en snel bereikbaar, zowel telefonisch als per mail.
Onze teambuilding is een alvast een zeer geslaagde dag geweest mede door hun.
Kinepolis Hasselt is zeker een aanrader, voor zowel grote als kleine evenementen.
Kinepolis Hasselt
Proclamatie UHasselt @ Kinepolis Hasselt
Voor de eerste maal in haar geschiedenis moest UHasselt voor de organisatie van één van de proclamaties uitwijken naar een externe locatie. Kinepolis Hasselt bleek het ideale alternatief. Bij een volgende gelegenheid gaan we zeker terug aankloppen en dit om diverse redenen: makkelijk bereikbaar, uitstekende technische voorzieningen, prima catering en een uiterst aangename samenwerking en dito dienstverlening! Een tevreden klant keert altijd terug ... :-)
Kinepolis Hasselt
Proclamatie Hogeschool PXL @Kinepolis Hasselt
We kiezen jaar na jaar voor Kinepolis Hasselt als locatie voor onze proclamatie. Tijdens het weekend ontvangen we ongeveer 5000 gasten. Zo'n event kan je enkel organiseren door te kiezen voor een geschikte locatie, met alle nodige voorzieningen en ondersteuning ter plekke.
Top feestzalen in Sint-Truiden
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Sint-Truiden? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Sint-Truiden dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Sint-Truiden
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Truiden. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Sint-Truiden was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Sint-Truiden, Evenementenlocaties in Sint-Truiden, Trouwlocaties in Sint-Truiden, Vergaderzalen in Sint-Truiden
Jouw feestzaal in Sint-Truiden toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Sint-Truiden. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: