Alle congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw op een rij
De beste congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 27+ unieke congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.

Martin's Red
Martin's Red is located on the site of the Belgian Football Center in Tubize - the training centre of the Red Devils as well as many other teams in all categories (professional teams, up-and-coming hopefuls, foreign delegations, ...).

The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.

La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
No Photo Available
Anderlecht Expo
Anderlecht Expo is een duurzame, toegankelijke evenementenlocatie die volledig aanpasbaar is aan uw behoeften!
No Photo Available
Manos Conference Centre
Het Manos Conference Centre biedt een ruime keuze aan vergaderzalen, ondersteund door de zeer efficiënte Manos Premier en Manos Stéphanie hotels, die de ideale plek vormen voor het organiseren van seminars en bijeenkomsten in Brussel.
No Photo Available
Crèche Le Lapin Blanc
La salle "Le Lapin Blanc" est idéalement située à UCCLE (entre l'Observatoire et l'avenue de Fré) et offre un cadre idéal pour vos conférences, séminaires et évènements (jusqu'à 200 personnes).

Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.

Floreal group
Vier leuke locaties voor bedrijfsevenementen, seminaries, congressen, vergaderingen maar ook feestelijke evenementen zoals bedrijfsfeesten of een trouwfeest van 10 tot 700 personen met goede eigen catering en verschillende verblijfsmogelijkheden.
No Photo Available
Conservatoire Royal Brussel
De Régence campus, gelegen in de Brusselse kunstenwijk, organiseert evenementen voor het Conservatoire Royal de Bruxelles, maar de twee zalen zijn ook te huur voor het publiek.

Commons Hub Brussels
The Commons Hub is een professionele, door de gemeenschap gerunde evenementenruimte in het stadscentrum, naast het Centraal Station.
No Photo Available
Square - Brussels Meeting Centre
SQUARE, uw vergadercentrum in het hart van Europa. Een spectaculair, state-of-the-art podium voor internationale conferenties, topbijeenkomsten en congressen, productlanceringen, tentoonstellingen, galadiners, prijsavonden.
No Photo Available
Le Plaza Hotel Brussels
Op zoek naar dè plek in Brussel om een vergadering, congres, feest of evenement te organiseren? Hotel Le Plaza Brussels, bevindt zich in het hart van de Europese hoofdstad en beschikt over 10 conferentiezalen en een theaterzaal in een historisch kader.

De Montil
De Montil is al meer dan 40 jaar de ideale locatie voor grote en kleine evenementen. Mensen delen hier hun vreugde en enthousiasme binnen de context van hun bedrijf of privé-aangelegenheden.
No Photo Available
Claridge
Een zaal boordevol geschiedenis, volledig gerestaureerd en voorzien van de beste technologische snufjes. De Claridge zal zowel de stijlvolle flegmatici als de technofielen kunnen bekoren.

Albert Hall Brussels
Gelegen in het hart van Brussel, op een steenworp afstand van de Europese instellingen en gemakkelijk bereikbaar vanaf de kleine ring rond het stadscentrum, is het Albert Hall-complex de ideale plek om uw evenementen te organiseren.

ACE events

Martin's Brussels EU
Martin’s Brussels EU is a trendy hotel, ideally located in the middle of Brussels’ European district and five minutes by metro from the historic city centre.

Kinepolis Brussel
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.

Brussels Expo
Brussels Expo is uniek! Achter de historische architectuur van Brussels Expo, schuilt er een succesvolle mix innovatieve technologieën uit de 21e eeuw.

Dome Eventhall
Betreed een milieubewuste locatie met haar opvallende architectuur. Dome Eventhall staat, met een uitstekend ontwerp, een ruime hoofdzaal, twee panoramische terrassen en een integrale toegankelijkheid, garant voor onvergetelijke momenten.

Atomium vzw
Uw event organiseren in het symbool van België? Dat kan! Op een boogscheut van Brussels Expo, biedt het internationale symbool van de hoofdstad van België u een uitzonderlijk en uniek kader van glas en staal voor elk type evenement.

Van der Valk Hotel Waterloo
Van der Valk Hotel Waterloo beschikt over 7 vergaderzalen die plaats bieden aan groepen tot maximaal 56 personen.

Kinepolis Braine
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Waals-Brabant, ideaal gelegen (20 km ten zuiden van Brussel) en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Imagibraine in Braine l'Alleud ontdekken.

Kamaste
Op zoek naar een even unieke als veelzijdige locatie voor uw evenementen? Ontdek de magische kamer van Kamaste.
No Photo Available
Dolce La Hulpe Brussels
Met een 4.500 m². aan ruimte presenteert Dolce La Hulpe Brussels IACC (International Association of Certified Coaches) gecertificeerde vergaderingen die comfort, professionaliteit en rust bieden.

De Bonneterie
Zoek je een feestzaal in Aalst? De Bonneterie te Aalst is een unieke locatie waar totaalbeleving centraal staat. Zowel voor privé als bedrijfsevenementen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.53/10. Gebaseerd op 103 reviews over bedrijven in de categorie 'congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw'.

Kinepolis Braine
Een toporganisatie en een responsief team!
Hartelijk dank aan mevrouw Puriks en mevrouw Delvaux, die ons enorm hebben geholpen met de organisatie en logistiek van ons interne evenement. Hun beschikbaarheid en flexibiliteit hebben de gehele voorbereiding enorm vergemakkelijkt en ze hebben ons gedurende het hele proces professioneel begeleid. Het evenement verliep erg goed en iedereen genoot van de sfeer. De catering was prima. Kortom, een geweldige ervaring!

Kinepolis Brussel
Aanrader als eventlocatie
We deden onze nieuwjaarsreceptie in Espace Lumière. Het evenement werd uitstekend beheerd door de locatie zowel in de maanden voor het evenement als tijdens het evenement.

Kinepolis Brussel
Sintfeestje - Kinepolis Brussel
Wij organiseerden op 01/12 ons jaarlijkse Sinterklaasfeestje bij Kinepolis en waren -net als de vorige jaren- uiterst tevreden over de ervaring. Dankzij onze contactpersoon Deborah verliep alles vlekkeloos. Van de voorbereiding tot de uitvoering, alles was tot in de puntjes verzorgd: de tickets, het gebruik van een microfoon en de pepieter, evenals de verfrissingen en popcorn voor onze medewerkers en hun kids. Onze Sinterklaas kon zich, in een aprte ruimte, in alle kalmte voorbereiden op z'n blitz bezoekjes vóór de film. We waarderen enorm de behulpzaamheid en de professionele aanpak van Kinepolis, waardoor dit evenement een groot succes werd. Kortom, een aanrader. Dikke merci aan Deborah en haar team!

Kinepolis Braine
Goede eventlocatie en dito opvolging
Grote, gratis parking die voldoende verlicht is - grote inkomhal met een onthaaldesk die gebruikt kan worden voor jouw persoonlijk onthaal (inclusief met bedrijfslogo's) - siganlisatie naar zalen goed aangebracht - aangename zalen én eventruimtes - goed techniek - goede begeleiding en aftercare
Top congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de congreslocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste congreslocaties in het centrum van Sint-Pieters-Leeuw? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte congreslocatie in het centrum van Sint-Pieters-Leeuw
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Pieters-Leeuw. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een congreslocatie boeken in het centrum van Sint-Pieters-Leeuw was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze congreslocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Evenementenlocaties in Sint-Pieters-Leeuw, Feestzalen in Sint-Pieters-Leeuw, Trouwlocaties in Sint-Pieters-Leeuw, Vergaderzalen in Sint-Pieters-Leeuw
Jouw congreslocatie in Sint-Pieters-Leeuw toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw congreslocatie toe aan dit overzicht met congreslocaties in Sint-Pieters-Leeuw. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: