Alle congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac op een rij
De beste congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 20+ unieke congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Kinepolis Braine
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Waals-Brabant, ideaal gelegen (20 km ten zuiden van Brussel) en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Imagibraine in Braine l'Alleud ontdekken.
CAP Innove
Cap Innove is niet alleen een zakencentrum in Nijvel, het is ook een seminariecentrum met een meer dan compleet aanbod!
Van der Valk Hotel Waterloo
Van der Valk Hotel Waterloo beschikt over 4 vergaderzalen die plaats bieden aan groepen tot maximaal 56 personen.
Martin's Red
Martin's Red is located on the site of the Belgian Football Center in Tubize - the training centre of the Red Devils as well as many other teams in all categories (professional teams, up-and-coming hopefuls, foreign delegations, ...).
Dolce La Hulpe Brussels
Met een 4.500 m². aan ruimte presenteert Dolce La Hulpe Brussels IACC (International Association of Certified Coaches) gecertificeerde vergaderingen die comfort, professionaliteit en rust bieden.
Martin's Château Du Lac
Le Martin's Château du Lac est un hôtel de luxe belge 5 étoiles niché au bord du lac de Genval, à seulement 20 minutes de Bruxelles. Située dans la province du Brabant wallon, l’une des plus belles régions de Belgique.
Martin's Manoir
Welcome to Martin’s Manoir - a country house hotel ideally situated just 20 minutes from Brussels, in the middle of one of Belgium’s most beautiful regions: Walloon-Brabant.
PAMexpo
Grote polyvalente zaal van 3200m², de PAMexpo biedt onderdak aan verschillende openbare en privé-evenementen: beurzen, beurzen, bedrijfsfeesten, culturele en sportieve evenementen, tentoonstellingen, recepties, congressen, enz.
Crèche Le Lapin Blanc
La salle "Le Lapin Blanc" est idéalement située à UCCLE (entre l'Observatoire et l'avenue de Fré) et offre un cadre idéal pour vos conférences, séminaires et évènements (jusqu'à 200 personnes).
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.
Agence Recap
Wet 78 is een voormalige bank uit 1860, nu beschikbaar voor evenementenverhuur.
Hangar 125
Bent u op zoek naar een bijzondere plek vlakbij Brussel om een afterwork party, een bedrijfsavond of een productpresentatie te organiseren?
Kamaste
Op zoek naar een even unieke als veelzijdige locatie voor uw evenementen? Ontdek de magische kamer van Kamaste.
Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.
Manos Conference Centre
Het Manos Conference Centre biedt een ruime keuze aan vergaderzalen, ondersteund door de zeer efficiënte Manos Premier en Manos Stéphanie hotels, die de ideale plek vormen voor het organiseren van seminars en bijeenkomsten in Brussel.
Martin's Louvain-la-Neuve
Situated on the shore of the Louvain-la-Neuve lake, Martin's Louvain-la-Neuve and its neighbouring Martin's All Suites occupy a strategic position in the heart of Belgium. Together, they comprise the first urban hotel centre in Wallonia.
La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
Martin's All Suite
Situated on the shore of the Louvain-la-Neuve lake, Martin's All Suites and its neighbouring Martin's Louvain-la-Neuve occupy a strategic position in the heart of Belgium. Together, they comprise the first urban hotel centre in Wallonia.
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
Albert Hall Brussels
Gelegen in het hart van Brussel, op een steenworp afstand van de Europese instellingen en gemakkelijk bereikbaar vanaf de kleine ring rond het stadscentrum, is het Albert Hall-complex de ideale plek om uw evenementen te organiseren.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.7/10. Gebaseerd op 38 reviews over bedrijven in de categorie 'congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac'.
Kinepolis Braine
Succesvol professioneel evenement!
Eerste organisatie van een informatiebijeenkomst bij Kinepolis Imagibraine... een groot succes! Dank aan Cynthia voor de zeer goede voorbereiding en opvolging voorafgaand aan het evenement, de assistentie en de beschikbaarheid tijdens het evenement. De locatie leent zich bijzonder goed voor dit soort bijeenkomsten, niet alleen qua bereikbaarheid en parkeergelegenheid, maar ook qua inrichting ter plaatse (comfort van de zaal, techniek ter plaatse, private netwerkruimte, etc.). ).
Onberispelijke service en catering ook. Bedankt aan de CateringCom-teams!
Kinepolis Braine
Éditions Plantyn-evenement in Kinépolis
Ons evenement was een succes dankzij Cynthia en haar hele team. Bedankt!
Kinepolis Braine
Cinescopische meeting
Voor de jaarlijkse meeting van onze klant kozen we voor de 2de keer voor Kinepolis Braine-l'Alleud. De vele mogelijkheden met de reuze projectie en de fijne en professionele samenwerking met Cynthia en haar team, maakte dat wit weer een super event werd.
Kinepolis Braine
Perfecte locatie voor ons tandartsencongres
Onze tandartsen waren erg blij met de infrastructuur voor een dagje les
Top congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de congreslocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste congreslocaties in het centrum van Ophain-Bois-Seigneur-Isaac? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte congreslocatie in het centrum van Ophain-Bois-Seigneur-Isaac
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Ophain-Bois-Seigneur-Isaac. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een congreslocatie boeken in het centrum van Ophain-Bois-Seigneur-Isaac was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze congreslocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Evenementenlocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac, Feestzalen in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac, Trouwlocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac, Vergaderzalen in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac
Jouw congreslocatie in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw congreslocatie toe aan dit overzicht met congreslocaties in Ophain-Bois-Seigneur-Isaac. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: