Van der Maarel kiest voor een meer open, transparante en frisse nieuwe huisstijl, die naadloos aansluit bij waar het eventsytling-bedrijf voor staat: persoonlijk, creatief en toegankelijk.
Tegenwoordig is iedereen steeds meer op zoek naar partners om elkaar op voorsprong te kunnen zetten met co-creatie-projecten. De gemene deler in deze samenwerkingen is veelal 'transparantie'. Deze waarde heeft in de nieuwe huisstijl van Van der Maarel daarom een prominente plek gekregen. Van der Maarel onderscheidt zich door de verhuur van 'sfeer' in de breedste zin van het woord. Voor de creatieve styling van kleine of grote zakelijke- en publieksevenementen, congressen, diners, gala's, productpresentaties, bruiloften en personeelsfeesten. Op elke locatie en voor elke gelegenheid. Wij denken altijd mee en gaan daarin net wat verder. Daar staat het lege vlak in het logo voor: de ruimte die Van der Maarel voor haar opdrachtgevers met sfeer vult.
Sfeermeesters wordt Eventstyling
"Na veel creatieve brainstorms is de huisstijl een feit en zijn we er trots op dat het krachtige en herkenbare logo plaatsmaakt voor een jong, verfrissend en meer transparante versie met bijpassende huisstijl. De term Sfeermeesters, die onlosmakelijk verbonden is met wat wij zijn, maakt desalniettemin plaats voor Eventstyling, want dat dekt de lading in ons branche beter en sluit nauwer aan bij onze diensten; van het leveren van een aantal barkrukken tot complete eventstylingconcepten. Kortom, de nieuwe huisstijl is duidelijk, transparant en ook buiten de landsgrenzen helder", aldus algemeen directeur Cees van der Maarel.
Nieuwe website berekent eenvoudig de kosten voor sfeer
Bij een nieuwe huisstijl hoort uiteraard een nieuwe website. De nieuwe site inspireert, brengt je op ideeën en houdt je op de hoogte van alle laatste trends. Inspiratie opdoen, plaatjes bekijken of zelfs de kosten voor sfeer snel en eenvoudig berekenen. De site is vernieuwend en eenvoudig te bedienen. Passend bij deze tijd. Kijk op en laat je verrassen!